דרופבוקס הוסיפה תהליך אימות חשבון המורכב משני צעדים

התהליך יאפשר למשתמשים להוסיף עוד שכבת הגנה בדמות קוד אבטחה אותו הם יצטרכו להקליד, מעבר לשם המשתמש והסיסמה ● זאת, לאחר שבאחרונה סבלה דרופבוקס מכניסות לא מורשות לחשבונות של מנוייה, שבוצעו באמצעות שמות משתמשים וסיסמאות שנגנבו מאתרים אחרים

דרופבוקס (Dropbox), ספקית שירותי איחסון הקבצים בענן, הוסיפה אימות חשבון המורכב משני צעדים עבור כל חשבונותיה. מדובר בתהליך שיאפשר ללקוחות להוסיף עוד שכבת הגנה בדמות קוד אבטחה אותו הם יצטרכו להקליד, מעבר לשם המשתמש והסיסמה. קוד זה מורכב משש ספרות והוא יישלח על ידי החברה ללקוחות באמצעות הודעת טקסט. לחילופין, המשתמשים יוכלו לייצר אותו באמצעות יישום ייעודי.

הלקוחות יצטרכו להזין את הקוד בכל פעם שהם יתחברו לחשבון שלהם או ירצו לקשר לחשבון מכשירים חדשים, כולל טאבלטים וטלפונים חכמים, עבורם קיימים יישומים ייעודיים של דרופבוקס.

השימוש בתהליך אימות כפול צעדים אינו בגדר חובה. לקוחות שירצו להשתמש בו יוכלו לבחור לעשות כן תחת תווית האבטחה באתר של דרופבוקס.

יצוין, כי החברה סבלה באחרונה מכניסות לא מורשות לחשבונות שלה. היא גילתה ששמות משתמשים וסיסמאות שנגנבו מאתרים אחרים שימשו את גנבי המידע כדי לגשת ולגנוב נתונים גם מחשבונות של מנוייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים