AMD השיקה כרטיסי מסך חדשים עבור שרתים במרכזי נתונים

הכרטיסים החדשים מסדרת FirePro תוכננו על מנת לספק שירותי גרפיקה מתקדמים במיוחד לצורך חישובים ופריסות של תחנות עבודה גרפיות, ולהוות תשתית מהירה עבור שולחנות עבודה וירטואליים ● דייויד קמינגס, סגן נשיא בכיר ב-AMD: "הכרטיסים החדשים מספקים ערכה גרפית למרכז הנתונים שאין לה מתחרים, לצד ביצועי חישובים גבוהים במיוחד ויעילות בולטת במיוחד בצריכת החשמל"

ענקית השבבים AMD השיקה היום (ב') שני כרטיסי מסך חדשים, המיועדים לשימוש בשרתים המוצבים במרכזי נתונים. הכרטיסים, FirePro S9000 ו-FirePro S7000, תוכננו על מנת לספק שירותי גרפיקה מתקדמים במיוחד לצורך חישובים ופריסות של תחנות עבודה גרפיות, ולהוות תשתית מהירה עבור שולחנות עבודה וירטואליים (VDI). על פי החברה, הכרטיסים החדשים יכולים לספק עד 95% חסכון בחשמל במצב סרק, במטרה לחסוך בעלויות התפעוליות של מרכזי הנתונים.

ב-AMD טוענים, שהכרטיס המוביל בין השניים, ה-S9000 – כרטיס רוחב שני חריצי הרחבה, מסוגל לספק מהירות עבודה הגדולה בעד פי 2.4 בהשוואה לפתרונות מתחרים, עם יכולת חישוב של 4 טרה-פלופים וחישובי נקודה צפה ברמת דיוק של מספר אחד-לאחר הנקודה. בנוסף, הכרטיס מספק רוחב פס שגדול עד פי 1.49 לעומת המתחרים, עם 6 ג'יגה-בייט של זיכרון עבודה.

ה-S7000 – כרטיס לחריץ בודד בשרת, מציע יכולת חישוב של 2.4 טרה-פלופים בחישובי נקודה צפה, וכן רוחב פס לזיכרון של 154 ג'יגה-בייט בשנייה. הכרטיס מצויד בפתרון קירור פסיבי ולפי AMD מדובר בכרטיס היחיד בתחום הזה שמקורר ללא מאוורר – מה שכמובן מסייע בצריכת החשמל הכוללת של המערכת.

לדברי דייויד קמינגס, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת הכרטיסים המקצועיים ב-AMD, "עוד ועוד חברות רוצות להמיר את מערכות תומכת ה-IT שלהן לסביבות וירטואליות, בכדי לעשות יותר עם פחות – ובמקביל לפתח את היכולת להגיב טוב יותר לצרכי המשתמשים שלהן. הכרטיסים החדשים שלנו מהווים תשובה לצרכים הללו ומספקים ערכה גרפית למרכז נתונים שאין לה מתחרים, לצד ביצועי חישובים גבוהים במיוחד ויעילות בולטת במיוחד בצריכת החשמל".

ה-FirePro S9000 יוצע במחיר מומלץ של 2,499 דולרים, ואילו מחירו של ה-FirePro S7000 יעמוד על 1,249 דולרים.

AMD

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים