תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פתרונות חברת Waterfall Security קיבלו אישור Common Criteria EAL4+

27/08/2012 15:54

חברת Waterfall Security Solutions, המפתחת מוצרי אבטחת מידע מתקדמים על בסיס תקשורת חד-כוונית, הודיעה היום כי מוצר הדגל של החברה, WF-400, הוסמך לתקינת Common Criteria בתקן המחמיר EAL 4+. הסמכה זו מצטרפת לסדרה ארוכה של בדיקות ואישורים אשר בוצעו על טכנולוגיית ווטרפול, כולל של מעבדות המחקר הלאומיות של ממשלת ארצות הברית, המבטיחים את חד הכווניות המוחלטת של טכנולוגיית ווטרפול.

פתרונות Waterfall מאפשרים חיבור בין רשתות בעלות רגישות שונה באופן מאובטח, תוך תמיכה בצרכים העסקיים של הארגון, ומבלי לחשוף את הרשתות הללו לאיומים של מתקפות סייבר והאקינג מרשתות חיצוניות. ארגון Common Criteria הינו הארגון הבין לאומי המוביל להערכת ואישור רמת האבטחה של מוצרים. הסמכת Common Criteria משמשת כתקן למוצרים בגופים ממשלתיים, צבאיים ואזרחיים ברחבי העולם. מעבר לבדיקות המחמירות גם כך של רמת EAL 4 ה-"רגילה", לקחה על עצמה חברת ווטרפול לעמוד בבחינות נוספות (ולכן ההסמכה היא EAL4+), אשר מאשרות שהמערכת חסינה גם בפני תוקף בעל יכולות ואמצעים רבים (High Attack Potential).

"תהליך הבדיקה היה חלק ומהיר בזכות איכות הפתרונות שסיפקה חברת ווטרפול", אומר אולף טטרו, מנהל פרויקטים בחברת Brightsight, המעבדה האירופאית אשר ניהלה את תהליך ההסמכה, "כמו כן המקצועיות שהפגינה החברה סייעה רבות במעבר מתווה הבדיקות שבנינו עבור החברה".

"הסמכת ה EAL4+ מהווה נדבך נוסף במחויבות של חברת ווטרפול להובלת שוק אבטחת הרשתות התעשייתיות והקריטיות. הטכנולוגיה החד כיוונית של ווטרפול הינה היחידה שעמדה במבחנים המחמירים של מגוון כה רחב של גופי בדיקה והסמכה פרטיים וממשלתיים בעולם. הוכחה נוספת למעמדה של החברה ולאיכות פתרונותיה נמצאת בפרס היוקרתי של Frost & Sullivan, אשר הוענק לחברת ווטרפול עבור הפתרון הטוב ביותר לאבטחת רשתות תעשייתיות וקריטיות לשנת 2012", אמר ליאור פרנקל, ממייסדי ומנכ"ל ווטרפול סקיוריטי. "לקוחותינו מקבלים חיזוק משמעותי לכך שהטכנולוגיה של ווטרפול עדיפה על פני חלופות ועל פני טכנולוגיות מבוססות תוכנה כגון פיירוול".

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה.

אירועים קרובים