גוגל הרחיבה את התפקודים של לחצן "יותר מזל משכל"

הלחצן מציע מעתה הפתעות נעימות יותר, בדרכים יצירתיות ● כשהמשתמשים מעבירים את סמן העכבר מעל ללחצן זה מוצגות אפשרויות שונות - ובהן, בתרגום חופשי, "יותר אופנה משכל", "יותר שעשוע משכל", "יותר אמנות משכל", "יותר משחק משכל" או "יותר זוהר משכל" ● בעקבות בחירה באחת האפשרויות יועבר המשתמש מיד לדף המתאים ביותר

גוגל (Google) הרחיבה באחרונה את התפקודים של לחצן "יותר מזל משכל" (I'm Feeling Lucky), שמנחש עבור המחפשים איזה דף אינטרנט ייתן להם את מבוקשם בצורה הטובה ביותר, כך שהם יקבלו אפשרויות רבות יותר לכך.

מאז שהציגה גוגל את תפקוד Instant בספטמבר 2010, על מנת לסייע למחפשים לצמצם את החיפוש ולהגיע במהירות רבה יותר לתוצאות הרלוונטיות, פחת הצורך בלחיצה על לחצן "יותר מזל משכל" בדף הבית של מנוע החיפוש.

Instant מאפשר למשתמשים להגיע ישירות אל הדף אותו מעריכה החברה שהם מחפשים, במקום לקבל רשימה של תוצאות חיפוש. בכך היא מייתרת במידה רבה את הצורך בלחצן "יותר מזל משכל".

משום כך פעלה ענקית החיפוש באחרונה על מנת להציע למשתמשים שלוחצים על "יותר מזל משכל" הפתעות נעימות יותר, בדרכים יצירתיות. מעתה, כאשר מעבירים המשתמשים את סמן העכבר מעל ללחצן זה מוצגות אפשרויות שונות – ובהן, בתרגום חופשי, "יותר אופנה משכל", "יותר שעשוע משכל", "יותר אמנות משכל", "יותר משחק משכל" או "יותר זוהר משכל". בעקבות בחירה באחת האפשרויות יועבר המשתמש מיד לדף המתאים ביותר.

"הוספנו לא מכבר מגוון רגשות ללחצן 'יותר מזל משכל', ובעקבות בחירה באפשרות המתאימה מגיעים לדף המתאים לרגש זה", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג של גוגל. אם בוחרים, למשל, באפשרות "יותר אמנות משכל" מגיעים לאוסף אמנות ואם בוחרים באפשרות "יותר רעב משכל" מגיעים למדריך מסעדות שמתמקד בסביבה הקרובה של הגולש.

בשורה התחתונה, גם אם התוצאות עשויות להיות מטופשות לפעמים, אין ספק שהן יכולות להיות משעשעות ומרתקות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים