הערכות: מכשירי iPhone 5 יכללו את טכנולוגיית NFC

ההערכות מבוססות על תצלומים של שבב חדש ובלתי מזוהה שנוסף לכאורה לקרביים של מכשירי iPhone מהדור הבא ● אם הן יתאמתו, עשויה הטכנולוגיה להביא את התשלומים הסלולריים אל הקהל הרחב

iPhone 5 עשוי להיות המכשיר הראשון שיביא את בשורת התשלום הסלולרי אל הקהל הרחב – אם יאומתו השמועות והמכשירים החדשים של אפל (Apple) יצוידו בטכנולוגיית NFC (ר"ת Near Field Communication).

שמועות אלה מבוססות על תצלומים של שבב חדש ובלתי מזוהה שנוסף לכאורה לקרביים של מכשירי iPhone מהדור הבא. אחד הניחושים שעלה לגביו הוא שמדובר בשבב תקשורת NFC. על פי אתר Apple Insider, הממדים של השבב מקבילים לאלה של פתרונות NFC קיימים – "5 מ"מ X 5 מ"מ".

טכנולוגיית NFC הוצעה כבר בשורה של מכשירים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) ובהם Nexus S ,Galaxy Nexus ,Galaxy S III ומכשירי בלקברי (BlackBerry). אולם, במכשירים אלה שימשה טכנולוגיה זו בעיקר לצימוד קל של מכשירים או לשיתוף קבצים – על אף שבחלק מהם שולבה טכנולוגיית התשלומים Google Wallet.

כעת, אם אכן תשולב טכנולוגיית NFC במכשירי iPhone, עשויה אפל להביא עמה את המסה הקריטית של המשתמשים, שתהפוך את השימוש בטכנולוגיית התשלומים הסלולריים לכדאית גם עבור חברות האשראי והקמעונאים.

ההשקה של מכשירי iPhone 5 מתוכננת, על פי ההערכות, ל- 12 בספטמבר, והמכירה שלהם בארצות הברית, דרך AT&T ו-וריזון (Verizon), אמורה להתחיל ב-21 בספטמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים