אופיס 2013 תציע יישומים חד פעמיים לפי דרישה

המנויים על חבילת אופיס 2013 יוכלו לגשת לעותקים זמניים של יישומי אופיס מכל מחשב, בטכנולוגיה של שידור באינטרנט ● במסגרת התוכנית החדשה יוכלו הלקוחות להוריד גרסאות זמניות אך מלאות של יישומי אופיס שבתום העבודה ייעלמו מהמחשב

במסגרת המאמץ המתמשך להציע ללקוחות אופיס (Office) יישומים לפי דרישה הודיעה מיקרוסופט (Microsoft), כי המנויים על חבילת אופיס 2013 יוכלו לגשת לעותקים זמניים של יישומי אופיס מכל מחשב, בטכנולוגיה של שידור באינטרנט (Internet streaming technology).

המנויים על חבילת אופיס 365 יכולים כבר עתה לגשת ליישומי Office Web Apps – גרסאות אינטרנט של תוכנות Word ,Excel ו-PowerPoint שמתארחות בשרתי מיקרוסופט או בשרתי SharePoint של הלקוחות. אולם, יישומים אלה הם ברמה בסיסית מאוד ונועדו בעיקר לתת מענה ליישומי Google Docs.

במסגרת התוכנית החדשה, שמכונה Office on Demand, יוכלו הלקוחות להוריד גרסאות זמניות אך מלאות של יישומי אופיס. גרסאות אלה יפעלו במחשבים מקומיים, לאחר שהלקוחות ייכנסו לחשבונם באתר האינטרנט של אופיס 2013. בתום העבודה ייעלמו היישומים הזמניים מהמחשב.

"תחשבו שאתם יכולים ליהנות מהתכונות המתקדמות של יישומי אופיס ללא שום התקנה. האין זו החוויה המושלמת?", כתב-שאל פול בר, מנהל תוכנית במיקרוסופט, בהודעה שפרסם בבלוג. הוא ציין שכדי להתחיל לעבוד עם היישום לא יצטרכו הלקוחות להזין את המספר הסידורי וכדי להוריד ולהתקין את היישום הזמני אין צורך בהרשאות מנהל.

היישומים ירדו ויהיו מוכנים לשימוש בתוך 15 שניות עד דקה, הבטיח בר, בהתאם לקצב התקשורת לאינטרנט. זאת הודות לארכיטקטורה חדשה שמבוססת על וירטואליזציה. כבונוס נוסף ייהנו המשתמשים תמיד מהגרסאות העדכניות ביותר של היישומים ויהיו פטורים מסוגיות של תחזוקה.

ההשקה של הגרסאות המקוונות מתוכננת לתחילת 2013 – במקביל להשקה של חבילת אופיס הרגילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים