תוכן שיווקי

לקראת אירוע | UPS בישראל מארחת את פורום C3 וחושפת את העולם המרתק של שילוח בינלאומי

UPS בישראל מאפשרת הצצה נדירה לתחום פעילותה כמובילה עולמית בתחום הלוגיסטיקה וניהול שרשרת האספקה ובין השאר תציג את מערך ה-Freight, הנשען על טכנולוגיה מתקדמת ועל פריסה כלל עולמית רחבה

29/08/2012 15:24

במסגרת פורום C3 של אנשים ומחשבים אשר יארח כ-60 מנכ"לים ומנמ"רים מארגונים מכל מגזרי המשק, תספק UPS בישראל הצצה מרתקת לתחום הלוגיסטיקה וניהול שרשרת האספקה. את האירוע יפתח ליאור שגיא, מנכ"ל UPS בישראל, עם כמה מילים על הישגיה של UPS בשנה החולפת ובראשם הרחבת מערך ה-Freight  של החברה בישראל הנשען על טכנולוגיה מתקדמת ומתבסס על הרשת הגלובאלית הגדולה בעולם המתפרסת על פני 220 מדינות, מעל 600 מטוסים ו-400,000 עובדים. מערך ה-Freight של UPS מטפל במשלוחים כבדים בשילוח אווירי וימי, משלוחים מיוחדים ותערוכות, ופועל במקצועיות בכדי לספק שירות חסכוני מהיר ויעיל למיליוני לקוחות בעולם. ה-Express Freight הנו חלק מהמערך הרחב והוא מספק מענה ייחודי למשלוחי Freight כבדים במיוחד עם התחייבות ללוחות זמנים.

בהמשך האירוע יישא דברים שי גוטמן, מנהל מערכות המידע, טכנולוגיה ועסקים של החברה. אחריו, תספק סמנכ"לית התפעול של UPS בישראל, איילה וקסלר, מבט מרתק על גלגולה של חבילה ממקום מוצאה ועד הגעתה אל היעד. על מנת להעשיר את החוויה, זימנה UPS מרצה אורח- דנדן בולוטין, להרצאה מרתקת בנושא אתגרים וטיולים בעולם.

האירוע יסתיים בסיור במרכז המיון של  UPS בישראל, שמהווה למעשה את לב פעילותה של החברה ומאפשר מגוון רחב ביותר של פתרונות לוגיסטיים, ובכלל זאת הובלת חבילות ומטענים, תמיכה בסחר הבינלאומי, וכן תמיכה טכנולוגיה מתקדמת לניהול עסקי יעיל. מרכז המיון הנו המתקדם ביותר בישראל, והוא המקום בו טכנולוגיה ולוגיסטיקה, אנשים ומכונות נפגשים ויוצרים מערך יעיל ומהיר המאפשר בסופו של יום את ההגעה הבטוחה והמהירה של חבילה אל יעדה.

השנה האחרונה של UPS בישראל עמדה בסימן המשך החיזוק וההרחבה של מערך הלוגיסטיקה על כל היבטיה. מערך זה ממשיך לספק מענה ראשון מסוגו בישראל לניהול כלל ההיבטים הלוגיסטיים תחת קורת גג אחת, תוך שימת דגש על צרכי הלקוח, ניהול משאבים יעיל וחסכוני ושמירה על איכות הסביבה. מהלכי החיזוק וההתרחבות נועדו לסייע ללקוחות החברה להשיג את יעדיהם האסטרטגיים בין אם מדובר בחדירה לשווקים חדשים, בשיפור השירות או בקיצור לוחות זמנים.

אירועים קרובים