זנפרייז העולמית מינתה את MobileU למפיצתה בישראל

זנפרייז פיתחה תוכנה לניהול מכשירים ניידים ולאבטחת תשתיות הארגון מקצה לקצה ● יעקב שרבן, מנכ"ל MobileU: "זנפרייז רואה בשוק הישראלי פוטנציאל צמיחה אשר מוערך בלמעלה מ-30 מיליון שקלים בשנת 2013, ועד 80 מיליון ב-2014"

MobileU, העוסקת בהפצת פתרונות ניהול ואבטחה להתקנים ניידים, מונתה למפיצתה בישראל של פתרונות זנפרייז (Zenprise) העולמית. שתי החברות הודיעו, כי בכוונתן להמשיך לפתח רשת שותפים, במטרה לקדם את פתרונות האבטחה של זנפרייז, שפיתחה תוכנה לניהול מכשירים ניידים ולאבטחת תשתיות הארגון מקצה לקצה.

יעקב שרבן, מנכ"ל MobileU, מסר כי "זנפרייז בחרה ב-MobileU למפיצתה הבלעדית, לאחר שבשנה האחרונה ניהלה החברה את רשת המפיצים והתקינה את הפתרונות של זנפרייז בהצלחה רבה בקרב ארגונים רבים. זנפרייז רואה בשוק הישראלי פוטנציאל צמיחה אשר מוערך בלמעלה מ-30 מיליון שקלים בשנת 2013, ועד 80 מיליון ב-2014".

פטריק קוסטלו, מנהל ערוץ אירופה בזנפרייז: "השוק בישראל ממשיך להתרחב. אנו מאמינים, כי דו"ח גרטנר (Gartner) האחרון, הכולל את זנפרייז כחלק מגרעין הספקים העיקרי בתחום, משקף את היותינו גורם מוביל בתעשייה. השיתוף עם MobileU מאפשר לארגונים בישראל לאמץ בבטחה את העולם הנייד וכתוצאה מכך לרשום רווח עסקי משמעותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים