תוכן שיווקי

אריקסון דורגה ע"י גרטנר כמוביל לתחום ה-LTE

בנוסף נבחרה ע"י China Mobile להרחבת רשת ה-LTE בהונג-קונג

29/08/2012 17:31

אריקסון דורגה ברביע "המובילות" בדו"ח רביע הקסם האחרון של חברת הייעוץ גרטנר לתחום ה-LTE. בנוסף לדירוגה ברביע הקסם לתשתית לרשתות LTE, אריקסון נכללה גם ברביע "המובילות" של גרטנר בארכיטקטורת מרכזיות מבוססות תוכנה (softswitch) ו-FTTH. בנוסף נבחרה אריקסון ע"י China Mobile להרחבת רשת ה-LTE בהונג-קונג. צ'יינה מוביל מהונג קונג בחרה באריקסון להרחבת רשת ה-LTE המסחרית שלה עם TD-LTE (LTE TDD). הודות ליתרון נתח השוק בתחום LTE FDD, אריקסון תשדרג את רשת ה-EPC (ר"ת (Evolved Packet Core) של המפעילה.

אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל: "לאריקסון יש כעת 67 חוזי LTE/EPC ב-30 מדינות ובחמש יבשות. פתרון ה-LTE שלנו הוכיח את עצמו היטב ומספק את הביצועים הטובים ביותר. על פי נתונים מסוף 2011, נתח השוק שלנו בתחום ה-LTE הוא 60% מחושב לפי היקפי אספקות. קיבלנו משוב חיובי רב על ביצועי הרשתות שלנו ואנו גאים בהכרה במובילות של החברה המתבטאת בדירוגנו ברביע המובילות של גרטנר בתחום ה-LTE. אריקסון מחויבת לספק ללקוחותיה רשתות מתקדמות וחדשניות, וממקדת את ההשקעות שלה במו"פ על מנת להבטיח ניצול מיטבי של טווח ספקטרום התדרים המוגבל".

ככל שמשתנים דפוסי השימוש והתעבורה ברשת, מתברר כי איכות הרשת וביצועיה הן היתרון התחרותי הברור ביותר. לנוכח הגידול המהיר של טלפונים חכמים, צפויה תעבורת הנתונים הניידים לגדול פי 15 עד 2017. המפעילים נדרשים לספק חווית שימוש טובה ועקבית בשירותים שצורכים משתמשי הטלפונים החכמים, מחשבי הטאבלט והתקנים חדשים אחרים. ההתמקדות המוגברת בביצועי הרשת בולטת בשוקי ה-LTE המובילים כגון ארה"ב וקוריאה ובשווקים נוספים עם שיעור חדירה גבוה של סמארטפונים. כיום כ-50 אחוזים מהטלפונים החכמים בעולם מחוברים לרשתות המבוססות על הציוד של אריקסון.

אריקסון מעודדת שימוש בתקנים פתוחים ויש לה השפעה ניכרת על מפרטי ה-LTE שפורסמו עד היום. החברה מצפה להחזיק ב-25 אחוזים מהפטנטים המהותיים של LTE, ובכך תהפוך לבעלת המספר הגדול ביותר של פטנטים בתעשיית הטלקום. אריקסון היא מובילת התעשייה בשירותי מיקור חוץ לניהול רשתות: היא מנהלת עבור מפעילים רשתות המשרתות יותר מ-900 מיליון מינויים ברחבי העולם. היכולת לספק רשת בעלת ביצועים גבוהים תלויה לא רק ביישום טכנולוגיה חדשה אלא גם בשילוב יעיל של ציוד קיים ופתרונות מתוחכמים המבוססים על תקן ה 3GPP. בסוף 2011, אריקסון היתה הראשונה שהשיקה רשתות דור רביעי (LTE), תוך שהיא מספקת את הניסיון וההיקף הדרושים לתמיכה במפעילים במעבר לשלב הבא של רשתות – LTE.

הפרסום באתר גרטנר

אירועים קרובים