יעל שדרגה את מערכת ה-ERP של אורקל באוניברסיטה הפתוחה; ההיקף: שני מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה גרסה 12 של ה-ERP של אורקל ● המערכת מאפשרת טיפול בכל הדו"חות הפיננסים-לוגיסטיים בארגון, הפעלת מודול תשלומים וגבייה חדש ואיחוד מבנה בסיס הנתונים לספקים ולקוחות ● כמו כן, היא מתממשקת למערכות הניהוליות והתפעוליות של האוניברסיטה

קבוצת יעל ביצעה פרויקט שדרוג למערכת ה-ERP של אורקל (Oracle) שבאוניברסיטה הפתוחה. הפרויקט, שארך עשרה חודשים והסתיים בימים אלה, נערך בסיוע אנשי ה-IT של האוניברסיטה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על שני מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעה גרסה 12 של ה-ERP של אורקל, במקום הגרסה הקיימת – 11.5.10.2. המערכת מנהלת את המערך הפיננסי-לוגיסטי של האוניברסיטה ומתממשקת למערכות הניהוליות והתפעוליות שלה. היא מאפשרת טיפול בכל הדו"חות הפיננסים-לוגיסטיים בארגון, הפעלת מודול תשלומים וגבייה חדש ואיחוד מבנה בסיס הנתונים לספקים ולקוחות.

מערכת ה-ERP של האוניברסיטה הפתוחה פועלת מהאתר המרכזי ברעננה ומשרתת את מאות עובדי האוניברסיטה הפתוחה בקריית האוניברסיטה ברעננה ובמרכזי הלימוד שלה, שפזורים ברחבי הארץ. בנוסף, המערכת מנהלת מחסן ספרים, מהגדולים בארץ, בשילוב עם יישומים ניידים וברקודים, ויש לה ממשק הדוק עם מערכת מינהל הסטודנטים.

לדברי ברק יריב, סגן מנמ"ר האוניברסיטה הפתוחה, "השדרוג לגרסה 12 הוא תהליך מאתגר ומורכב מאוד. הצלחנו לבצע את השדרוג בלוח זמנים קצר יחסית".

שחר קורן, מנהל אגף אורקל בקבוצת יעל, אמר ש-"במסגרת הפרויקט עשינו שימוש במתודולוגיה ובכלים שפותחו ביעל ומאפשרים שדרוג מהיר. האתגר שליווה אותנו במעבר לגרסה החדשה היה לעלות אותה בצורה מהירה, חלקה ובעיקר שקופה למשתמשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים