חדש במפות לאנדרואיד: הנחיות ניווט לרוכבי אופניים

הרוכבים יוכלו ליהנות בגרסה 6.11.1 החדשה של Google Maps למכשירי אנדרואיד מהנחיות ניווט, בדומה לאלה הניתנות לנהגים ולהולכי רגל עוד מהגרסאות הקודמות של היישום ● לפי שעה, השירות זמין רק ב-12 מדינות בעולם

מאז 2009 מציעה גוגל (Google) ביישום של שירות המפות שלה למכשירי אנדרואיד (Android) הנחיות ניווט לנהגים ומאז 2010 היא עושה זאת להולכי רגל. כעת, בגרסה 6.11.1 החדשה של Google Maps לאנדרואיד, יוכלו גם רוכבי אופניים ליהנות מהנחיות ניווט. לפי שעה ניתנות הנחיות אלה בארצות הברית, קנדה ו-10 מדינות נוספות.

רוכבי האופניים יקבלו הנחיות ניווט, פנייה אחר פנייה, על גבי מפה, לאחר שיבחרו יעד ויצמידו את המכשיר לכידון, או הנחיות קוליות דרך הרמקול של המכשיר או אוזניות. על פי גוגל, מסד הנתונים כולל כחצי מיליון ק"מ של דרכים ידידותיות לאופניים, שמסומנות במפה בקו ירוק, ובהמשך יתווספו עוד דרכים. ההנחיות שניתנות מתמקדות בדרכים אלה וניתן גם להגדיר לתוכנה לעקוף עליות תלולות מדי בחישוב המסלול.

קווים בצבע ירוק כהה מציינים שבילי אופניים ייעודיים, קווים בצבע ירוק בינוני מציינים דרכים עם נתיב לאופניים ובצבע ירוק בהיר – דרכים רגילות שרוכבי אופניים יכולים לנסוע בהן בצורה בטוחה יחסית.

יישום Google Maps with Navigation מוצע להורדה חינם מחנות היישומים Google Play.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים