סמסונג חשפה את Ativ S – הטלפון החכם הראשון בעולם עם חלונות פון 8

החברה נותנת רוח גבית למיקרוסופט, עם קו מוצרים חדש שכולל מחשבי PC, טאבלט וסמארטפון שנושאים את מערכת ההפעלה החדשה ● סמסונג מקדימה את נוקיה ואפל, שעתידות להציג את המכשירים הסלולריים החדשים שלהן בקרוב

סמסונג (Samsung) השיקה את סמארטפון החלונות פון 8 (Windows Phone 8) הראשון בעולם, במסגרת קו מוצרים שלם שכולל את מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft).

ההשקה התקיימה בתערוכת IFA שנערכת בימים אלה בברלין. סמסונג השיקה בנוסף במסגרת התערוכה טאבלט ומחשבי PC – כולם נושאים את מערכת ההפעלה חלונות 8 – תחת שם המותג Ativ, שלדברי החברה מקורו היפוך האותיות של המילה Vita, שמשמעותה בלטינית חיים.

הסמארטפון Ativ S הוא בעל מסך HD סופר AMOLED בגודל 4.8 אינץ', מעבד דו-ליבתי במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ וקישוריות HSPA+42. בנוסף, כולל המכשיר מצלמה אחורית של 8 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי ונורת פלאש, ומצלמה קדמית של 1.9 מגה-פיקסל.

במכשיר זה מנצלת סמסונג את מלוא האפשרויות שמציעה חלונות פון 8, שהוכרזה ביוני השנה, והוא כולל גם כרטיס איחסון SD ותמיכה בטכנולוגיית NFC להעברת תכנים מהירה ותשלומים סלולריים.

כמו כן, המכשיר מצויד בסוללה חזקה של 2,300 מילי-אמפר וזיכרון RAM של 1 ג'יגה-בייט. המכשיר ישווק בשני דגמים: האחד עם 16 ג'יגה-בייט איחסון והשני – עם 32 ג'יגה-בייט.

ה-Ativ S יתחרה "ראש בראש" מול מכשיר החלונות פון 8 שנוקיה (Nokia) אמורה להשיק בשבוע הבא. כדרכה, דואגת סמסונג להקדים את החברה הפינית וגם את ההשקה של ה-iPhone הבא של אפל (Apple), הצפויה בחודש הבא. נראה שסמסונג לא ממש התרגשה מה-"הפחדה" שזרק לעברה כריס וובר, סגן הנשיא לשיווק ומכירות של נוקיה, כשפרסם בטוויטר (Twitter) לפני כשבועיים את המשפט הבא: "סמסנוג, שימי לב, הדור הבא של לומיה מגיע בקרוב".

המוצרים הנוספים שסמסונג הציגה בתערוכת IFA הם טאבלט בעל מעבד דו-ליבתי במהירות 1.5 מגה-הרץ וקישוריות HSPA+42, ושני דגמים של PC בשמות SmartPC ו-SmartPC Pro. מחשבים אלה כוללים מקלדת ניתקת שמאפשרת להשתמש רק במסך, כטאבלט, או כמחשב נייד, כשהמכשיר מחובר למקלדת. שני הדגמים יכללו מסך מגע מולטי-טאץ' בגודל 11.6 אינץ', מצלמה קדמית, מצלמה אחורית ועט מגע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים