טלדור תקשורת-גלאסהאוס הטמיעה ציוד תקשורת במבטח-סימון; ההיקף: מיליון שקלים

הפרויקט בוצע לאחר שמבטח-סימון עברה לדטה סנטר חדש ● בשל המעבר, טלדור תקשורת-גלאסהאוס החליפה ושדרגה את מערך התקשורת המרכזי, חדר המחשב ומתגי המשתמשים ● עוד כלל הפרויקט העלאה של קצב התקשורת ל-10 ג'יגה-ביט, כאשר ציוד התקשורת שהשתמשו במסגרתו מבוסס על מוצרי סיסקו

טלדור תקשורת-גלאסהאוס מקבוצת טלדור הטמיעה ציוד תקשורת בסוכנות הביטוח מבטח-סימון מקבוצת מגדל. היקפו של הפרויקט, שארך כמה חודשים והסתיים באחרונה, נאמד במיליון שקלים.

הפרויקט בוצע לאחר שמבטח-סימון עברה בחודש האחרון לדטה סנטר חדש. בשל המעבר, טלדור תקשורת-גלאסהאוס החליפה ושדרגה את מערך התקשורת המרכזי, חדר המחשב ומתגי המשתמשים השונים. עוד כלל הפרויקט העלאה של קצב התקשורת ל-10 ג'יגה-ביט. ציוד התקשורת שהשתמשו במסגרתו מבוסס על מוצרי סיסקו (Cisco) – מתגי ליבה מהסדרות Nexus 7000 ו-Nexus 2000 וכן מתגי Catalyst 3750 .

כמו כן, הפרויקט כלל בניית תשתית שתאפשר בעתיד שימוש בטכנולוגיית FCOE (ר"ת Fiber Channel over Ethernet), המאפשרת שילוב תקשורת נתונים ואיחסון על גבי אותה תשתית פיזית לצד שיפור היכולות לעבודה בתשתית וירטואלית. במסגרת הפרויקט ניתן דגש מיוחד על שרידות ויתירות של המערכות לצד שדרוג יכולות וקישור למערכות אבטחת המידע בארגון.

קבוצת מבטח-סימון, חברה בת של מגדל, מספקת מגוון פתרונות ושירותים בתחומים כגון ביטוח, ניהול פנסיוני, פיננסים והשקעות. היא מעסיקה כ-800 עובדים ומספקת שירותים לכ-220 אלף לקוחות פעילים.

ניר גני, מנהל מחלקת טכנולוגיות ומערכות מידע ארגוניות במבטח-סימון, אמר ש-"צוות ה-System שלנו אחראי על מרכז הנתונים של החברה, המספק שירות למאות לקוחות פנימיים וחיצונים. כך, בעזרת טלדור תקשורת, ביצענו את המעבר לאתר החדש מבלי לפגוע בשירות השוטף ללקוחותינו".

לדברי טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת-גלאסהאוס, "הפרויקט במבטח-סימון כלל שינוי של מערך רשתות התקשורת, המיחשוב והטופולוגיה, והתאמתם לצרכים וליישומים של ענף הביטוח, לצד שדרוג ניכר ביכולות ובביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים