אפל רוכבת על הגל: תובעת את סמסונג על הפרת זכויות בארבעה מוצרים נוספים

אחרי הניצחון הגורף בבית המשפט, הגישה אפל תביעה בטענה שסמסונג הפירה את זכויותיה ב-Galaxy S III ובמוצרים נוספים ● בעוד שבתביעה הקודמת אפל טענה להפרות פטנטים ב-17 מוצרים, הפעם היא "הסתפקה" בארבעה ● לא ניתן היה לקבל תגובה מסמסונג

בעקבות הניצחון של אפל (Apple) בקרב המשפטי מול סמסונג (Samsung) הגישה החברה תביעה נוספת לבית המשפט הפדרלי בסן חוזה, קליפורניה, בדרישה לקבוע, כי סמסונג מפירה את זכויותיה בארבעה מוצרים נוספים, בהם הטלפון החכם Galaxy S III.

בעוד שבתביעה שהגישה אפל בפברואר נכללו 17 מוצרים של סמסונג, בזו שהגישה החברה בסוף השבוע היא כללה ארבעה מוצרים שהושקו מאוגוסט 2011 עד עתה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מדובר סמסונג.

כזכור, בחודש שעבר ניצחה אפל את סמסונג ניצחון גורף בבית המשפט, שחייב את החברה הדרום קוריאנית לשלם לה פיצויים בסך של 1.5 מיליארד דולרים לאחר שקבע שאמנם הייתה הפרה בארבעה פטנטים. לעומת זאת, המושבעים דחו את טענות סמסונג, כי אפל היא זו שהפירה פטנטים שלה. ההחלטה נתקבלה לאחר שהמושבעים ששמעו הסברים סבוכים מעדים מומחים בתחומי העיצוב והפטנטים, שקיבלו תמורת עדותם סכום כולל של מיליוני דולרים. הם לא נזקקו ליותר משלושה ימים של דיונים כדי להסכים על פסק הדין החד משמעי והגורף לטובתה של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים