תוכן שיווקי

נפתח בית ספר טכנולוגי חדש לעולם המובייל וה-WEB

02/09/2012 13:26

היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו בשיתוף עם חטיבת ההדרכה של חברת Commit Systems מקבוצת Truffeles, הקימה בית ספר טכנולוגי המציע הכשרות בלעדיות בעולם המובייל וה-Web. ביה"ס הינו היחיד בישראל המעדכן את תכני הקורסים בהתאם לטכנולוגיות והכלים העדכניים ביותר. בכל רבעון נבחנים צרכי השוק מחדש ומשפיעים בפועל על תכני הלימודים. בכך, בוגרי תוכניות הלימודים השונות מגיעים לתעשיית ההייטק עם הידע והנסיון העדכני ביותר ובכך ומגדילים את הסיכויים להשתלבות מהירה בתעשייה.

בית הספר מציע מגוון הכשרות בלעדיות לעולם המובייל וה-web, בין היתר:
–    פיתוח אפליקציות לאנדרואיד
–    מסלול ייחודי לפיתוח אפליקציות ל-iPhone
–    מסלול QA בדיקות תוכנה עם התמחות בעולם ה-web וה-mobile
–    קידום אתרים (SEO) עם התמחות ב-affiliate
–    ועוד מגוון תפקידי מפתח וקורסים

לדברי אפי לבקוביץ, מנכ"ל משותף של היחידה ללימודי חוץ בקרייה האקדמית אונו: "בבית הספר מלמדים מומחי הדרכה מוסמכים המשמשים כמנהלי הייטק בתעשייה ואשר חיים בפועל את הנלמד בבית הספר. החיבור לתעשייה מאפשר לנו ללמד את התכנים המקצועיים והמעודכנים ביותר אך גם לסמן מועמדים פוטנציאליים מהכיתה לגיוס למקומות העבודה וללקוחות המדריכים עצמם".

לבוגרי המסלול תינתן תעודה מטעם היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו בשיתוף קבוצת Truffeles.

היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו – מכשירה אנשי מקצוע בתחומים מגוונים כגון: כספים, מיסים, מינהל, ניהול, מחשבים, משפטים, חברה וכדומה.

חברת Commit Systems מקבוצת Truffeles- מובילה מגוון פרוייקטי הדרכה והטמעה בחברות שונות, ומעסיקה מומחים טכנולוגיים בהדרכה וייעוץ. כמו"כ מעניקה החברה שירותי מיקור חוץ והשמה ללקוחותיה ומשלבת את בוגרי מסלולי ההכשרות בעולם ההייטק.

אירועים קרובים