יוסי שובל, דובר יבמ, עוזב את החברה אחרי 38 שנה; מחליפתו: רחל יעקבי

לפני מינויו למנהל קשרי החוץ, מילא שובל שורה של תפקידים שונים בתחומי השיווק, הפרסום והתקשורת בענק הכחול ● "הגעתי ליבמ כאשר לחברה הייתה עוד לשכת שירות גדולה", מסר ● לפני מינויה לדוברת יבמ ישראל, מילאה יעקבי תפקיד באזור דרום מערב אירופה של יבמ

יוסי שובל, דובר ומנהל קשרי החוץ של יבמ (IBM) ישראל, סיים בסוף השבוע האחרון את תפקידו ופרש מהחברה לאחר קרוב לארבעה עשורים. כמחליפתו מונתה רחל יעקבי, ששימשה בעבר בתפקידים מקצועיים בתחום השיווק והתקשורת.

לפני מינויו למנהל קשרי החוץ, מילא שובל שורה של תפקידים שונים בתחומי השיווק, הפרסום והתקשורת בענק הכחול. בין היתר היה אחראי על עריכת עיתון הלקוחות של יבמ, "מידע ונתונים", שימש כמנהל מסעות הפרסום הגדולים של יבמ בשנות התשעים, הפיק את התערוכות גדולות שהציגה החברה והיה אמון על עריכת אירועים שונים בישראל.

"הגעתי ליבמ כאשר לחברה הייתה עוד לשכת שירות גדולה", מסר שובל. "היא מכרה גם מכונות ניקוב ומכונות כתיבה, ואחר כך גם מחשבים אישיים. השרות של יבמ בזמנו היה עדיין רק תחזוקה ותיקון של ציוד. הייתה לי הזכות ללוות את החברה בהתפתחותה בארץ – הן בתחומי המכירות והשרות והן בתחומי המחקר והפיתוח, כולל רכישת חברות בישראל".

רחל יעקבי, דוברת ומנהלת קשרי החוץ של יבמרחל יעקבי, שתשמש מעתה כדוברת ומנהלת קשרי החוץ של יבמ, מילאה קודם לכן תפקיד באזור דרום מערב אירופה של יבמ. בעברה ניהלה יעקבי גם את מחלקת ההדרכה של יבמ ישראל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קרולין הדס

    מזל טוב רחל היקרה אישה מדהימה אמא מדהימה חברה ואישה והכל מהכל מושלמת אמן שה' יתן לך הצלחה בכל דרכייך ומגיע לך כל הטוב והאושר בעולם כי את יהלום אין אנשים כמוך בעולם. ושמחה ומאוד גאה להיות חברתך רחל ללוש וקרולין הדס מוסרות מזל טוב ואיחולים רק לטוב הכי טוב , ובריאות , ואושר , ונחת מכולם . מהילדים ומהנכדים ומכל מה שתעשי את מדהימה , אוהבים ומוכרים לך המון תודות על מי שאת.

אירועים קרובים