סינריון מערכות יזמה פרויקט המשלב בני נוער כבודקי תוכנה בחברה

במהלך הפרויקט נבחרו 14 בני נוער מתיכון בן-צבי בקרית אונו, אשר קיבלו מסינריון קורס מרוכז בבדיקת תוכנה, חומרי לימוד, תמיכה וליווי מקצועי, ואף השתלבו במאמצי בדיקות התוכנה של החברה ● הפרויקט, המתקיים זו השנה השנייה ברציפות, צפוי להמשיך גם אחרי חופשת הקיץ

בפרויקט פרי יוזמתה של סינריון מערכות, שמתקיים זו השנה השנייה ברציפות, בני נוער מתיכון בן-צבי בקרית אונו לומדים את תחום ה-QA ומשתלבים בעבודה בחברה בטרם גיוסם לצה"ל. במהלך הפרויקט נבחרו השנה 14 בני נוער מבית הספר, אשר קיבלו מסינריון קורס מרוכז בבדיקת תוכנה, חומרי לימוד, תמיכה וליווי מקצועי, ולבסוף שולבו במהלך חופשת הקיץ בעבודה כבודקי תוכנה בתכניות העבודה הקבוצתיות של מחלקת ה-QA של החברה. בנוסף, שולבו בתהליך 3 בני נוער שהשתתפו בקורס בשנה שעברה, אשר עובדים בחברה עד לגיוסם לשירות צבאי.

במהלך הפרויקט, אשר נערך על פני למעלה מ-50 ימי עבודה, לקחו התלמידים חלק במאמצי בדיקות התוכנות החדשות של סינריון. עם הזמן, ולפי ההתקדמות אישית, קיבלו התלמידים יותר ויותר אחריות, סיפקו הערות בונות על המוצר החדש של החברה, חוו את דעתם האישית, והעלו הצעות לשיפור שהועברו למנהל המוצר.

מהחברה נמסר, כי בעקבות הצלחת הפרויקט, חלק מהתלמידים ימשיכו לעבוד בחברה גם אחרי חופשת הקיץ. כמו כן, הוחלט בסיכום עם הנהלת בית הספר, כי הפרויקט ימשיך. כך, יחל מסלול הכשרה לתלמידים נוספים חמישה שבועות לפני מועד חופשת פסח לתלמידי י"א וי"ב, לשם חשיפה ועבודה בתקופת חופשת הפסח וחופשת הקיץ.

לימור אונגר, מנהלת משאבי אנוש בסינריון מערכות, אמרה כי "בעקבות ניסיון מוצלח של שילוב חיילים מתחום המחשבים ובוגרי יחידות המחשב של צה"ל בחברת סינריון, החלטנו להקדים ולצרף כשרונות לשורות החברה, עוד לפני גיוסם לצה"ל, בשנותיהם האחרונות בתיכון. הפרויקט מאפשר לסינריון לקבל משוב ייחודי מ'דור הטלפונים החכמים והרשתות החברתיות' לגבי שימושיות המוצר, ומבט בעיניים רעננות וביקורתיות על מוצרי החברה השונים. בנוסף, אנו רואים בכך דרך ליצור צינור גיוס עתידי לכוח אדם איכותי".

ציפי רוזנבוים, מנהלת בית הספר בן-צבי, קרית אונו: "הפרויקט חשף בפני התלמידים את עולם חברות התוכנה, והעשיר את ידיעותיהם בכל הקשור בפיתוח ובדיקות תוכנה. התלמידים נהנו ממקום עבודה מסודר בתקופת החופש הגדול, וחלקם ימשיכו ליהנות ממנו עד הגיוס לצה"ל. אנו גאים בכך שיצרנו פתח לתלמידים ליצירת קשר ארוך טווח עם חברת תוכנה והזדמנות ללימוד חווייתי ומעשיר הישר מהעולם האמיתי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים