תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אמיר שמר, פרומיסק: "מנהלי ה-IT דורש שכבת בקרה וניהול פשוטה ליישום ונטולת Agents"

שמר, סמנכ"ל מכירות EMEA בפרומיסק, מתאר את מוצר הדגל, ה-INNERspace, ואת היתרונות שהלקוחות מוצאים בו ● לקראת אירוע פרומיסק, 9 ספטמבר, סטוקו ג'וניור, הדר יוסף תל אביב

02/09/2012 17:38

מאת הילל יוסף

"אנחנו מציעים לשוק משהו חדשני. מדובר בשכבת בקרה וניהול במערך ה-IT הארגוני בטכנולוגיית Clientless המספקת מסביב לשעון ניראות של 100% מהתחנות, שרתים ורכיבי הרשת, תוך שהיא מתקנת חריגה מהמדיניות ופערי קונפיגורציות ללא צורך בפרויקט או שינוי תשתית", כך לדברי אמיר שמר, סמנכ"ל מכירות EMEA בפרומיסק. שמר דיבר לקראת אירוע הצדעה ללקוחות שתערוך החברה בהפקת אנשים ומחשבים, שיתקיים ביום ראשון, ה-9 בספטמבר, בסטוקו אירועים, תל אביב. לדברי שמר, "אנחנו הופכים לפלטפורמה אסטרטגית ב-IT בעזרת פשטות הפעלה וההשתלבות טבעית ב-IT. אנחנו מרכזים מידע ייחודי בתחומי האבטחה, סיכונים, שימוש לא-נאות, עמידה ברגולציות, איתור צווארי בקבוק תפעוליים, ואף אינוונטר של חומרה, תוכנה ורשיונות. במקביל אנחנו משפרים את הביצועים של שאר מערכות האבטחה והתפעול ב- IT".

מה ייחודיותה של המערכת?
"INNERspace מציעה ניהול פרואקטיבי ע"י יכולת 'שגר ושכח' – מיכון של תהליכים בארבעה שלבים – החל מבניית תצורה מורשית (Whitelisting), דרך איתור סיכונים (Black-List), איתור כשלים רוחביים ופערים הנובעים מהגדרות לא נכונות במערכות התפעול והאבטחה בתחנות, וכלה במיכון תיקון הבעיות (Automation), ללא התערבות יד-אדם. השלב הרביעי נועד לתת מענה למנהלי ה-IT שיכולים לבצע מעקב אחרי מגמות (Trends) ומדידת ביצועי ה-IT וספקי השירותים לאורך זמן. השילוב של ארבעת התהליכים, בכלי אחד, בתשתית Clientless – היא ייחודית לנו, ואנחנו היחידים שמציעים תפיסה הוליסטית של Detection to Remediation. אנחנו לא מתחרים באף פתרון, אלא ההיפך – אנחנו משפרים את הביצועים של שאר המוצרים ברשת – AV, כלי הפצה/SCCM Bigfix, ישימות GPO, וכדו. בנוסף, הלקוחות שלנו נעזרים בנו בעת ניהול משברים (management Crisis) – ע"י הפעלת תסריטים המאתרים במהירות את האיזורים שנפגעו או מועדים לפגיעה, מנקים את הסיכונים ומיישרים קו לתצורה הנדרשת.

פרומיסק מצדיעה לשוק הישראלי

מה התועלת העסקית ללקוחות?
"הלקוחות נהנים ממערכת שעובדת בשבילם, במקום שהם יעבדו בשביל המערכת. לקוח פרומיסק יודע תוך שעות מה המצב האמיתי ב-IT  ואיך לטפל בבעיות, תוך הורדת כמות הקריאות ב-Helpdesk. אנחנו מציעים למנהלי האבטחה והתשתיות שקט נפשי הן בבקרה בתפעול השוטף, והן בצימצום מצבי משבר (Crisis), ומאפשרים ל-IT להתמקד במשימת פיתוח לטובת העסקים".

ספר מעט על החברה.
החברה הוקמה ב-2004 על ידי יוצאי יחידות מודיעין. לחברה מרכז פיתוח בישראל, סניף מרכזי בארה"ב, וסניפים בהודו ואירופה. הפכנו לתקן הלכה למעשה בישראל, עם 120 לקוחות מהארגונים מהגדולים בישראל מכל המגזרים, וכן זכינו במקום השביעי בקצב הצמיחה של חברות טכנולוגיה על ידי Delloite. לסיפור ההצלחה שלנו שלושה מרכיבים – הלקוחות הנאמנים, ההון האנושי במרכז הפיתוח, וקבוצת הפרויקטים המעודדת את הלקוחות להפיק מפרומיסק את המקסימום".

מה צפוי באירוע?
"נציג את הדור הבא של הפתרונות שלנו, לצד העברת ידע שנצבר בארץ. לדוגמא עופר וויסברג, סמנכ"ל במכבי, יספר על  ארגון המספק שירותים למליוני מבוטחים; צחי זילברמן, מנהל אבטחת המידע הגלובלי בצים, יספר על שילוב פרומיסק במערך ה-IT , ועוד. במפגש תושק התחרות השנתית של פרומיסק – 2012 Best Global Project שהפכה למסורת עם זכיות בעבר של כלל-ביטוח, אלישרא, אמדוקס, ועוד.

אירועים קרובים