תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חיליק קוטלר, פרומיסק: "הכפלנו את צוותי המו"פ שלנו על מנת להעשיר את מוצר הדגל שלנו"

לקראת אירוע שעורכת החברה בשבוע הבא, מתאר חיליק קוטלר, מייסד-משותף ומנכ"ל פרומיסק ישראל, את פעילות החברה ואת היתרונות הגלומים במוצר הדגל שלה

03/09/2012 13:48

"הכפלנו את צוותי הפיתוח שלנו וניהול מוצר על מנת להעשיר את מוצר הדגל שלנו בפתרונות חדשים", כך אמר חיליק קוטלר, מייסד-משותף ומנכ"ל פרומיסק (Promisec) ישראל. קוטלר דיבר לקראת אירוע לקוחות שתערוך החברה, בהפקת אנשים ומחשבים. האירוע יתקיים ביום ראשון בשבוע הבא, בסטוקו אירועים, מגרשי הטניס, הדר יוסף בתל אביב.

פרומיסק הוקמה על ידי קוטלר ושותפיו בשנת 2004. קוטלר הוא יוצא יחידה 8200. בין השנים 2006-2009 הקים וניהל את הסניף האמריקני של החברה ולאחר מכן חזר ארצה לנהל את הסניף הישראלי שלה. לחברה יותר מ-500 לקוחות ארגוניים בעולם, חלקן מפורצ'ן 100. עוד נמנים בין שותפיה נותני השירות הגדולים בעולם, דוגמת HCL, וויפרו (Wipro) ההודית ואחרות. מטה החברה נמצא בבוסטון, ארה"ב ולה סניף פיתוח ומכירות מרכזי בישראל, מומבאי שבהודו ומילנו שבאיטליה. לחברה יותר מ-120 לקוחות בארץ.

"אין לנו תחרות ישירה", ציין קוטלר, "אנחנו עובדים לצד וביחד מערכות ניהול ה-IT והאנטי וירוס הגדולות בעולם, ובאמצעות המוצרים שלנו  אנחנו קודם כל עוזרים ללקוחות לשפר את היעילות של הפתרונות אבטחת מידע והסיסטם שכבר נרכשו ומוטמעים בארגון. בנוסף אנו מצליחים לחסוך בהוצאות התפעוליות, וזאת תוך שיפור מתמיד של מערך אבטחת המידע ומערך ה- IT הארגוני".

פרומיסק מצדיעה לשוק הישראלי

"פרומיסק דוגלת בשיטה הפרקטית. מטרתנו, למנוע כאב ראש למקבלי ההחלטות ולא להוסיף עוד פתרון נקודתי למערך שגם בלעדינו עמוס במוצרים ופתרונות שעושים פחות או יותר את אותו הדבר. אנו מספקים שכבת ניהול ובקרה ייחודית המאפשרת למקבלי ההחלטות לקבל החלטות נכונות ומושכלות בתחום האבטחה וה-IT על בסיס מידע שלם, אמין ועפ"י הצרכים האמיתיים שלהם כיום, המנמ"רים, מנהלי התשתיות ומנהלי אבטחת המידע בארגונים ניזונים ממידע חלקי ו"השערתי" לגבי מה יש להם ומה אין, מה הסטטוס, מה מצב אבטחת המידע והרגולציה בארגון. בעזרתנו, הם יכולים לקבל מידע מלא, דינמי, מדוייק ושלם – שעל בסיסו הם יודעים טוב יותר מה הם צריכים לעשות וכיצד לנקוט".

"הכפלנו את צוותי הפיתוח שלנו וניהול המוצר על מנת להעשיר אותו בפתרונות נוספים", אמר קוטלר, "המיקום של מוצרינו במערך ה-IT  ווהתפיסה של הלקוחות בשימוש ע"י הצוותים השונים הביאו אותנו להחלטה להוסיף יכולות אוטומציה של תיקון ואכיפה, הרחבת יכולות ה"גילוי וחשיפה" והעשרת התמיכה במערכות הפעלה נוספות".

"לקוחותינו הישראלים הם לא לקוח אלא שותף", סיכם קוטלר, "יש המון ספקים המוותרים על השוק הישראלי בשל גודל וביחס לשווקים אחרים. אנו מקבלים מלקוחותינו הישראלים דברים שלא ניתן לקבל במקומות אחרים. ישראל היא מאמצת מוקדמת של טכנולוגיות. המשובים, הרעיונות והרצונות של מקבלי ההחלטות ומשתמשי המערכת עצמם הניעו אותנו ליצור פתרונות חדשים. הלקוחות יודעים מה הם צריכים ומה הם רוצים ובניגוד לחברות תוכנה אחרות המנסות "לחנך" את הלקוח לגבי הצורך, פרומיסק עושה מאמצים כבירים לייצר פתרונות עפ"י הצרכים הקיימים הנלמדים מהלקוחות ומהשותפים. הצלחת פרומיסק בעולם הנה בין היתר בזכות היותנו פעילים ביותר בשוק זה…. זו גם הסיבה המרכזית לאירוע ההצדעה לשוק הישראלי. לאחר פעילות של 8 שנים בשוק הותיק ביותר שלנו-ישראל, היינו רוצים להחזיר קצת  לאנשים, לחברות ולשוק שממנו באנו ונמשיך לפעול".

אירועים קרובים