נטמוניטור הטמיעה מערכת שו"ב תקשורת מרכזית בשידורי קשת; ההיקף: יותר מ-100 אלף שקלים

המערכת, NetMonitor, מגיעה בממשק ווב ומשמשת לצורך מעקב היסטורי אחרי תהליכים וביצועים שונים ברשת התקשורת, כגון עומסים, שגיאות, זמני תגובה, בדיקת ביצועי שרתים, בסיסי נתונים ואתרי ווב ● היא משלבת ניטור היסטורי והקלטות אוטומטיות של המידע, ומאפשרת איתור בעיות וחיזוי של מצבי עומס עתידיים

נטמוניטור הטמיעה מערכת שו"ב תקשורת מרכזית בשידורי קשת בפרויקט שהחל ביולי האחרון והסתיים בימים אלה. היקפו עומד על יותר מ-100 אלף שקלים.

הטמעת מערכת השו"ב לתקשורת התבצעה לאחר סיום פרויקט לשדרוג מערך ה-IT והתקשורת שבוצע באחרונה בשידורי קשת. המערכת שהוטמעה משרתת כ-1,000 משתמשים.

מערכת השו"ב לתקשורת, NetMonitor, היא מערכת בממשק ווב המשמשת לצורך מעקב היסטורי אחרי תהליכים וביצועים שונים ברשת התקשורת, כגון עומסים, שגיאות, זמני תגובה, בדיקת ביצועי שרתים, בסיסי נתונים ואתרי ווב. הנתונים מתקבלים בגרפים לאורך זמן ובאופן שוטף, והם מאפשרים חיזוי של מצבי עומס עתידיים.

המערכת משלבת ניטור היסטורי והקלטות אוטומטיות של המידע. היא מאפשרת איתור של בעיות ואבחנה האם המדובר בבעיית יישום או בעיית תקשורת, תוך מניעת מצבי תקלות ככל הניתן.

מירי וניר סורין, בעלי החברה, מסרו ש-"הפתרון משמש כלי בקרה ותכנון לקליטת יישומים חדשים, תוך ניצול ומדידה של רוחבי הפס הקיימים". לדבריהם, "בקרה יעילה על שימוש ברוחבי הפס הקיימים תביא לחיסכון ולצמצום בעלויות הרחבת רוחבי פס, כמו גם לשיפור זמני התגובה למשתמשים. מערכת NetMonitor הינה כלי בקרה אינטגרטיבי של רשת ה-IP, על כל מרכיביה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים