נט-אפ: "אנו מציעים לארגון אג'יליות – הוא לא יהיה רק מהיר יותר, אלא גם זמין יותר"

"העמקת שיתוף הפעולה בין נט-אפ ל-VMware מקנה למנמ"רי הארגונים גמישות עסקית ביכולת להתרחב, לעבור לארכיטקטורות ענן ולשמור על גמישות בהתאמה לצרכים עסקיים המשתנים", אמרו ג'ני גריימס ו-ווהן סטיוארט - שני מנהלים בכירים בחברת האחסון, בראיון שנערך במסגרת VMworld 2012 - הכנס השנתי של VMware ● לדבריהם, "אנו מציעים פתרונות תשתית לאחסון נתונים, כי התשתית של האחסון חשובה כמו התשתית של המיחשוב עצמו"

04/09/2012 12:54

ג'ני גריימס היא שחקנית ותיקה בשיווק אחסון בתעשייה העולמית. הקריירה שלה עוברת מ-יבמ (IBM), דרך HP ועד לנט-אפ (NetApp), בה היא מכהנת כמנהלת בכירה לשיווק יוזם (Initiative Marketing). במערך השיווק מוכרים יותר המונחים "שיווק מוצר" ו-"שיווק מגזר". השיווק היוזם מגיע אחרי שניהם, כנדבך נוסף לשיווק המוצר, כאשר מטרתו היא להתאים במדויק את שיווק המוצר ללקוחות מסוימים. כך, מנהל השיווק היוזם מפתח תוכניות כדי להגיע ללקוח ולפתח אצלו את המודעות לערך המוסף הגבוה שיתנו לו הפתרונות והמוצרים של החברה לאחר שיחבר אותם. כלומר, שקהל המטרה של גריימס בנט-אפ הם המנמ"רים בארגונים, אותם עליה להפוך ללקוחות שיראו בנט-אפ כשותפה אסטרטגית לניהול הנתונים – שיביא להצלחה עסקית. כוותיקה בתעשייה, מיומנת גריימס בלהקשיב לצרכי הלקוח ולהתאים את שיווק המוצרים ללקוחות השונים.

ווהן סטיוארט הוא מנהל פתרונות מיחשוב ענן בנט-אפ. במסגרת תפקידו הוא משלב את הידע ההנדסי שלו, עם המפגשים המעניינים והפוריים שהוא עורך עם לקוחות בתעשייה. בנט-אפ הוא נחשב לאוונגליסט הווירטואליזציה, ומשתף את מחשבותיו בבלוג שלו. בנוסף, הוא השתתף בכתיבת ספר שיצא עכשיו לאור, תחת השם "Virtualization Changes Everything: Storage Strategies for VMware vSphere & Cloud Computing".

במה נט-אפ שונה ממתחרותיה ובעיקר מזו העיקרית, EMC?
"אנו בנט-אפ מתמקדים זה 20 שנה רק בפתרונות אחסון וניהול נתונים. התחלנו יחד, אך הם (EMC) השתנו ועברו לעסוק גם בתחומים אחרים, כמו תוכנה. אנו עוסקים באופן טהור רק בניהול ואחסון נתונים. כך התמחינו והגענו לפיתוח פתרונות המציעים את יחס עלות-הביצוע הטוב ביותר בתעשייה. בשיתוף פעולה עם VMware וסיסקו (Cisco) אנו מציעים את FlexPod, שהיא פלטפורמת מרכז נתונים Pre Validated, המעניקה לארגון בארכיטקטורה גמישה את רכיבי המיחשוב והאחסון הנחוצים להגדלת היעילות ולהפחתת הסיכון".

ווהן סטיוארט, מנהל פתרונות מיחשוב ענן בנט-אפ. צילום: פלי הנמר

מדוע שהמנמ"ר ישקול לבחור בנט-אפ?
"המנמ"ר בוחר בנו, כי עם הפתרונות שלנו הארגון שלו יהיה יותר אג'ילי יותר. הוא לא יהיה רק מהיר יותר, אלא גם זמין יותר. אנו מציעים פתרונות אחסון לנתונים – שהם החשובים לארגון בסופו של דבר. לכן, בחרנו להתמקד בפתרונות לניהול תשתיתי של הנתונים, כי התשתית של האחסון חשובה כמו התשתית של המיחשוב עצמו. יבמ הכריזה בשנות ה-60' על משפחת מחשבי ה-360, והגדירה את תשתית המיחשוב. באמצע שנות ה-80' הוגדרה תשתית הרישות. עכשיו צריך תשתית נתונים.

המנמ"ר בוחר כיום פתרונות של נט-אפ כאשר הוא רוצה לקבל את יחס עלות-הביצוע הטוב בתעשייה על פני מחזור החיים של המוצר. חשוב לו גם שיתוף הפעולה עם Hadoop שאנו מממשים בצורה הטובה התעשייה. יתרון נוסך למנמ"רים טמון ביכולת הגידול של המערכות שלנו – הן לגובה והן לרוחב (Scale Out/Up). כך, הארגון יכול להתחיל עם מערכת אחסון נתונים קטנה ולגדול בהתאם לצורך, ולאורך כל הדרך לשמור על אותה מערכת הפעלה, Data ONTAP, שמציעה חסכון אדיר בהוצאות לעומת הצורך להחליף מערכת הפעלה בעת גידול".

ג'ני גריימס, מנהלת בכירה לשיווק יוזם בנט-אפ. צילום: פלי הנמר

אילו יתרונות אתם מציגים בסביבת VMware?
"אנו עובדים בשיתוף פעולה עם VMware כדי לקדם ולזרז את מעבר הארגונים לאספקת שירותי IT בארכיטקטורות ענן. התמיכה של נט-אפ ב-vCloud Suite 5.1 של VMware פותחת עידן חדש של אחסון מבוסס תוכנה, רשת ואבטחה. מערכת ה-Data ONTAP שלנו, הפועלת ב-Cluster Mode, מרחיבה את יתרונות הווירטואליזציה של VMware, עם היכולת לבצע העברה שקופה של נתונים בתוך מערך יתירות, כדי לספק איזון עומסים ללא הפרעה לפעילות השוטפת, לתחזוקת החומרה ולרענון הטכנולוגיה – וכך גם מבטלת זמני השבתה מתוכננים של מערך האחסון. נט-אפ מציעה שילוב מלא עם חבילת תשתית הענן של VMware, כולל עם VMware vCloud™ Director, עם ‏VMware View ועם VMware vShield.

יתרונות נוספים של השילוב בין נט-אפ ו-VMware כוללים את Data ONTAP Edge, המספקת שירותי אחסון ברמה ארגונית בהתקני אחסון ווירטואליים המתארחים על VMware. הפתרון מיועד עבור משרדים מרוחקים, בהם Data ONTAP Edge מספקת יכולת פיקוח, גיבוי והגנה על הנתונים, בקלות ובפשטות. כך סניפים מרוחקים ממרכז החברה נהנים מתשתית ה-IT המשותפת לארגון כולו, ללא פשרות".

ג'ני גריימס, מנהלת בכירה לשיווק יוזם בנט-אפ, בביתן נט-אפ בכנס ליד FlexPod. צילום: פלי הנמר

ומה יוצא למנמ"רים משיתוף הפעולה של נט-אפ עם VMware?
"העמקת שיתוף הפעולה בין נט-אפ ל-VMware מקנה למנמ"רי הארגונים גמישות עסקית ביכולת להתרחב, לעבור לארכיטקטורות ענן ולשמור על גמישות בהתאמה לצרכים עסקיים המשתנים. יחד אנו מציעים גם ביצועי שיא בהפחתת דרישות וירטואליזציית האחסון והפחתת הוצאות התפעול על ידי מניעת כפילויות. אנו גם מציעים ארכיטקטורה Pre Validated כפתרון חדש עבור 5.1 vSphere, הכולל קונסולה וירטואלית לאחסון עם תכנון מוכח ושיטות העבודה הטובות ביותר בתעשייה. חשובה ביותר היא אפשרות להתרחבות בהיקפי הנתונים ללא הפרעה, כשמצב Cluster Mode מאפשר תשתית צומחת ומשתנה ללא הפרעה, והוספת משאבים נוספים תוך שמירה על היציבות ואספקת השירותים".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים