רפי שקולניק יעמוד בראש חברת הפצה ראשית למוצרי האיחסון של HP

שקולניק יוביל את חברת SSP, שהוקמה בשיתוף C-Data, המפיץ הגדול של HP בישראל ● לדבריו, "המיצוב של HP בשוק המקומי לא תואם את המצב בעולם, שם נתח השוק שלה עומד על 17%, בעוד שבארץ, המספרים הם בסדרי גודל נמוכים יותר; אני רואה בכך הזדמנות עסקית"

רפי שקולניק, לשעבר מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל, יעמוד בראש SSP (ר"ת Storage Solution Partner ) – חברת הפצה ראשית לפתרונות איחסון בתחום הערך הגבוה של HP. החברה הוקמה בשיתוף C-Data, המפיץ הגדול של HP בישראל.

הערוץ החדש הוקם במבנה של VAD (ר"ת Value Add Distributor), במטרה להדק ולהרחיב את הקשר של HP עם לקוחות ושותפים עסקיים קיימים וחדשים בתחום האיחסון. מ-HP נמסר, כי " הרחבת מערך ההפצה של HP מתבקשת לאור הגידול בהיצע מוצרי הקצה העליון ממשפחות האיחסון StoreOnes ו-3PAR, הגידול בהיקף העסקים של החברה בתחומי האיחסון וההרחבה המשמעותית של בסיס הלקוחות והשותפים".

משה בראונר, מנהל תחום איחסון ב-HP ישראלשקולניק אמר בראיון לאנשים ומחשבים, כי "החברה תביא ערך מוסף, מאחר שאנחנו אמונים על ההסמכות של השותפים וכי אני מכיר היטב את עולם האיחסון. יש לנו ידע טכנולוגי ויכולת מכירה. גם ברמה הפיננסית יהיה כדאי ללקוח לקנות דרכנו". הוא הוסיף, כי "בשנים האחרונות רכשה HP כמה חברות שהביאו אותה למיצוב מוביל בשוק העולמי. רכישות אלה וההיצע שלה מבדילים אותה מכל שאר השוק – מהמערכות הקטנות עד ל-'מפלצות' הגדולות – בהיבטי ביצועים ואמינות. המיצוב של HP בשוק המקומי לא תואם את המצב בעולם, שם נתח השוק שלה עומד על 17%. בארץ, המספרים הם בסדרי גודל נמוכים יותר. אני רואה בכך הזדמנות עסקית".

לדבריו, "הקמת ערוץ ההפצה המתמחה ממחישה הן את הדגש הרב שמעניקה HP לתחום האיחסון, המהווה את אחד מעמודי התווך החשובים בפעילותה בארץ ובעולם, והן את מחויבותה לסייע לארגונים להתמודד עם אתגרי איחסון, אחזור וניתוח המידע, לאור הצמיחה האקספוננציאלית בכמויות הנתונים".

משה זו-ארץ, מנכ"ל C-Data"היצע האיחסון של HP מספק מענה טכנולוגי מלא, מקצה לקצה, ויש לכך חשיבות מיוחדת כאשר מדובר במערכות קריטיות מורכבות בארגונים גדולים, שנדרשות לזמינות מלאה ולביצועים גבוהים מסביב לשעון, גם תחת עומסים כבדים. נשלים את ההיצע הטכנולוגי במערך הפצה שמתמחה בתחום ומכיר את השוק המקומי". הוא חזה, כי עקב הקמת החברה החדשה, היקף מכירות פתרונות האיחסון של HP יצמח בעשרות אחוזים מדי שנה.

משה בראונר, מנהל תחום איחסון ב-HP ישראל, אמר שהחברה "רואה חשיבות עצומה בהעמקת נתח השוק בתחום האיחסון ושמה דגש רב על סלילת דרכים חדשות שמאפשרות לנו להתקרב ולסייע ללקוחות. SSP תספק מענה כולל לשותפינו העסקיים בתחום האיחסון, החל משלבי הטרום-מכירה והמכירה, דרך הקמה וחיזוק מערך שותפים רלוונטי ומתמקצע והמשך בפעילות שיווקית משלימה בתחום”.

לדברי משה זו-ארץ, מנכ"ל חברת C-Data, "קיים צורך חשוב בהקמת ערוץ הפצה מקצועי וייעודי לתחום האיחסון בכלל ולפתרונות האיחסון של HP בפרט, תוך הבנת הצרכים העדכניים של הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים