קבוצת האקרים פרסמה מיליון מספרי זיהוי של מכשירי אפל

ההאקרים, מקבוצת AntiSec, שמקורבת לאנונימוס, דלו את הנתונים ממחשב של סוכן ב-FBI אליו פרצו על ידי ניצול פרצה בג'אווה ● לטענת חברי הקבוצה, יש ברשותם פרטים על 12 מיליון מכשירים

קבוצת ההאקרים AntiSec, המקורבת לאנונימוס (Anonymous), פרסמה השבוע ברשת מיליון ואחד מספרי זיהוי של רכיבים של אפל (Apple).

על פי ההאקרים, הפרטים הגיעו ממחשב נייד של סוכן ב-FBI. בהודעה שפרסמו חברי הקבוצה נכתב, כי "בשבוע השני של מרץ 2012, מחשב נייד של דל (Dell), שנמצא בשימוש סוכן ה-FBI כריסטופר שטנגל מצוות הלוחמה האזורי בסייבר בניו-יורק, נפרץ על ידי ניצול פרצה בג'אווה (Java) בשם AtomicReferenceArray. באחת התיקיות היה קובץ ובו רשימה של 12,367,232 מערכות הפעלה של אפל, תחת קובץ ששמו הכיל את ראשי התיבות NCFTA". על פי ההאקרים, חלק מהנתונים ברשימה כללו גם פרטי מידע אישי נוספים, דוגמת שמות, כתובות ומספרי טלפון.

ה-NCFTA הוא ארגון המספק מידע וניתוחים טכניים של אירועי סייבר בסביבה ניטרלית ושיתופית שניתן לחלוק בה מידע קריטי בדיסקרטיות. כמו כן, הוא מחבר בין גורמי ממשל לחברות בנושא המחקר וההדרכה על זיהוי פלילי בתחומי הסייבר. קבוצת AntiSec פרסמה את הנתונים תוך שהיא משמיטה שדות נתונים נוספים הקשורים אליהם.

עיתונאים במדיה הטכנולוגית בארצות הברית העלו את השאלה האם אפל שיתפה את נתוני המשתמשים שלה עם NCFTA וה-FBI כדי לעזור להם להילחם בפשעי אינטרנט.

אפל ו-NCFTA לא הגיבו בנושא, ואילו ה-FBI פרסם הצהרה המערערת על טענת AntiSec בדבר מקורו של הקובץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים