ג'סטין רוברטס, Zenprise: "השוק הישראלי נע מהר יותר משווקים אחרים"

"התעשייה בישראל נעה מהר יותר מהשווקים בכמה מדינות במרכז אירופה", אמר רוברטס, מנהל Presell לאזור EMEA בחברה ● לדבריו, "שימוש במערכות ניהול ואבטחה של מכשירים ניידים מאפשר לארגונים להגביר את יעילות העובדים"

"אנחנו מתעניינים בשוק הישראלי משום שהוא נע מהר יותר משווקים רבים אחרים, כולל כמה מדינות במרכז אירופה", כך אמר ג'סטין רוברטס, מנהל Presell לאזור EMEA בחברת Zenprise. רוברטס אמר את הדברים במסיבת עיתונאים בתל אביב, שבה הושקה גרסה 7 של כלי האבטחה שמציעה החברה לניהול מכשירי תקשורת ניידים.

לדבריו, "שימוש במערכות ניהול ואבטחה של מכשירים ניידים מאפשר לארגונים להגביר את יעילות העובדים, מאחר שהם יכולים באמצעותם להרחיב את התהליכים הארגוניים שלהם גם למכשירים ניידים".

יעקב שרבן, מנכ"ל מובייל יו, שמייצגת את Zenprise בישראל, ציין ש-"יש לגרסה 7 שני נדבכים: נדבך אחד הוא האפשרות לאינטגרציה מלאה בין מכשירי התקשורת הניידים עם כלל התהליכים הארגוניים ונדבך שני הוא רמת האבטחה הנוספת שמספקת הגרסה החדשה".

"המערכת מאפשרת לבנות בצורה קלה ופשוטה תהליכים אוטומטיים, ובכך לאפשר אינטגרציה של המכשירים הניידים עם התהליכים הארגוניים", אמר. "לדוגמה, המערכת יודעת לבדוק באופן אוטומטי האם הותקן על המכשיר משהו שלא צריך להיות עליו. במקרה שכזה, ניתן בין היתר למנוע גישה מהמכשיר או לשלוח התראה". לדבריו, "העובדה שהכול מבוצע באופן אוטומטי ברמת ההגדרות מאפשרת אינטגרציה קלה ופשוטה עם מערכות אחרות".

יעקב שרבן, מנכ"ל מובייל יוכמו כן, לדברי שרבן, "התוכנה מאפשרת אבטחה תלוית הקשר. למשל, אם המכשיר עבר מרשת של מפעיל אחד לאחר והמעבר עצמו מהווה סיכון אבטחה, המערכת מאפשר לחסום את הגישה ליישומים מסוימים או ליישם מדיניות אחרת, בהתאם להחלטת הארגון".

רוברטס ציין ש-"אחד מאתגרי האבטחה הוא להבטיח שגם כשהמכשיר הולך לאיבוד או נגנב, המידע שהיה שמור עליו לא ייחשף בפני גורם לא מורשה. לשם כך, Zenprise מאבטחת את המכשיר עצמו, את היישומים המותקנים עליו ואת הרשת. המערכת מספקת מעטפת אבטחת יישומים מוגברת (Application Tunnel) ובכך היא מאבטחת בנוסף את התקשורת עם הארגון. כתוצאה מכך ניתן להריץ כל יישום בצורה מאובטחת ויציבה מול כל מכשיר נייד".

הוא ציין ש-"הגרסה החדשה כוללת: לוח מחוונים (Dashboard); שירותים מבוססי מיקום, שבשלב זה זמינים במערכות מבוססות iOS ובעתיד הקרוב יהיו זמינים גם באנדרואיד; שיפור DLP – מניעת זליגת מידע אל מחוץ למערכת; שיפור איחסון יישומי הארגון; אינטגרציה עם מכשירים של סמסונג (Samsung) ויכולת שליטה מלאה מרחוק עליהם; אופציות הרשמה חדשות; חיוויים (Notifications); אוטומציה; שיפור שירותי הענן; ואינטגרציה עם בקרת גישה של סיסקו (Cisco)".

"לוח המחוונים מתמקד באוטומציה ומספק תמונה גרפית של סטטוס השרת והנתונים", הסביר רוברטס. "לכל משתמש יש את סט לוחות המחוונים שלו, עד ארבעה, והוא יכול לבחור בסוג הגרפים".

בנוגע לשירותים מבוססי המיקום אמר רוברטס, כי "הם מאפשרים לאתר את מיקום המכשיר גם כאשר כרטיס ה-SIM הוחלף. אם ההחלפה מעלה חשש ליישומים הארגוניים ולמידע של הארגון, ניתן למחוק את המידע מהמכשיר, כדי למנוע את חשיפתו לגורם לא מורשה". לדבריו, "המערכת אף מזהה כשמשתמש נכנס לאזור גיאוגרפי מסוים או יוצא ממנו. היא אף יודעת להתקין יישומים או למחוק יישומים באופן אוטומטי או לבצע תהליכים אחרים, בהתאם למדיניות הארגון".

"מאפייני האנדרואיד של מניעת זליגת המידע מאפשרים, בין היתר, לצפות בקבצי PDF, טקסט, אודיו ו-וידיאו, וכן לסמן הערות על קבצי ה-PDF, ללא עריכה", הוסיף. "לדוגמה, אפשר למנוע את העברת הקובץ למערכות אחרות או למנוע את שיגורו כקובץ מצורף לאי-מייל. כמו כן מאפשרת המערכת לעצב את מסך הטאבלט עם הלוגו של החברה וצבעי הרקע המאפיינים אותה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים