חיליק קוטלר, פרומיסק: "ארגונים חייבים לעבור לאבטחה 2.0"

"מוצרי אבטחת המידע, שעד היום הושקעו בהם זמן, יזע ודמעות, אינם מספקים עוד על מנת לתת מענה לרגולציות ולמתקפות המתוחכמות, והעולם הבין זאת סוף סוף", אמר קוטלר, מנכ"ל פרומיסק ישראל ● לדבריו, "עולם האבטחה נמצא כעת במקום חדש, של מערכות יותר מערכתיות, שיודעות להגיב ולא רק למנוע"

"העולם הבין סוף סוף שמוצרי אבטחת המידע, שעד היום הושקעו בהם זמן, יזע ודמעות, אינם מספקים עוד על מנת לתת מענה לרגולציות ולמתקפות המתוחכמות. עולם האבטחה נמצא כעת במקום חדש, של מערכות יותר מערכתיות, שיודעות להגיב ולא רק למנוע. זהו עולם אבטחה 2.0, בו אנחנו פועלים", כך אמר חיליק קוטלר, מנכ"ל פרומיסק ישראל.

קוטלר פתח את כנס הלקוחות הראשון שערכה החברה. הכנס נערך היום (א') באולמי סטוקו בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות יותר מ-100 מלקוחות החברה. הנחה אותו אמיר שמר, סמנכ"ל מכירות לאזור EMEA בפרומיסק.

בדבריו ציטט קוטלר מחקר של בנק ההשקעות AGC לפיו התפיסה שבשל המצב הכלכלי הגרוע יקטנו תקציבי אבטחת המידע הארגוניים – שגויה. על פי מחלקת המחקר של הבנק, מאז 2009 חל גידול ממוצע שנתי של 14% בתקציבי אבטחת המידע הארגוניים והשנה יושקעו בתחום ברחבי העולם תקציבים בסדר גודל של 82 מיליארדי דולרים.


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

מחקר נוסף אותו ציטט קוטלר ממחיש כיצד רכיבי אבטחת המידע המצויים כיום בארגונים לא הולמים את צרכי מנהלי אבטחת המידע. כך, אמר, תוכנות האנטי וירוס אינן עובדות או עובדות שלא כיאות ב-21% מתחנות הקצה הארגוניות, ב-16% מהארגונים ביצועי ההטלאות אינם מבוצעים כנדרש וב-10% מהם יש מחשבים שאיש אינו יודע על קיומם או על היעדרם, ומה מטרת השימוש בהם.

לדברי קוטלר, המגמות העיקריות בעולם אבטחת המידע הן: עלייה במתקפות ממוקדות ומתמשכות (APT), כניסה לעולם המיחשוב הנייד והצטרכנות עולם ה-IT, עלייה בחשיבות ניהול הסיכונים וכניסה למיחשוב ענן, שדורשת התייחסות בהיבט האבטחה.

מידע על פרומיסק
פרומיסק הוקמה על ידו ועל ידי שותפיו ב-2004, ציין קוטלר. הוא הוסיף, כי בין השנים 2006-2009 הקים וניהל את הסניף האמריקני של החברה ולאחר מכן חזר ארצה, על מנת לנהל את הסניף הישראלי שלה. יש לפרומיסק יותר מ-500 לקוחות ארגוניים בעולם, חלקם ברשימת פורצ'ן 100 (Fortune 100). מספר לקוחותיה בארץ עולה על 120. בין שותפיה נמנים ארבעה מעשרת נותני השירות הגדולים בעולם, בהם HCL ו-וויפרו (Wipro) ההודית. מטה החברה נמצא בבוסטון ויש לה סניפי פיתוח ומכירות מרכזיים בישראל, בהודו ובאיטליה.

מוצרי החברה, אמר קוטלר, מספקים מסגרת עבודה לניהול הסיכונים הארגוניים. "אנחנו מספקים למנהלי אבטחת המידע בארגונים חיבור הדוק יותר בין ה-IT לאבטחה, עם ראייה יותר מתוחכמת, שמביאה אותם לכל מקום בכל זמן נתון, בארכיטקטורה נטולת סוכנים".
לדבריו, "אנחנו מציעים לשוק שכבת בקרה וניהול במערך ה-IT הארגוני בטכנולוגיית Clientless, שמספקת מסביב לשעון נראות של 100% מהתחנות, השרתים ורכיבי הרשת. זאת, תוך שהיא מתקנת חריגה מהמדיניות ופערי קונפיגורציות ללא צורך בפרויקט או שינוי תשתית".

"אנחנו הופכים לפלטפורמה אסטרטגית ב-IT בעזרת פשטות הפעלה וההשתלבות טבעית בו", הוסיף קוטלר. "אנחנו מרכזים מידע ייחודי בתחומי האבטחה, סיכונים, שימוש לא-נאות, עמידה ברגולציות, איתור צווארי בקבוק תפעוליים ואף אינוונטר של חומרה, תוכנה ורישיונות. במקביל, אנחנו משפרים את הביצועים של שאר מערכות האבטחה והתפעול ב- IT".

הוא סיכם בציינו, כי "יש לפרומיסק מערכות מתחכמות שיכולות להגיב ולא רק למנוע, מסוגלות להגיע בכל מקום ובכל זמן בלא סיבוך תהליכים. הפתרון שלנו עושה בחינה מתמדת, זיהוי, ניתוח והפקת בינה. ברמה האסטרטגית, כיום מקבלים מנהלים מידע לא מדויק, חלקי או שגוי. אנחנו מאפשרים להם לדעת מה קורה ברשת על מנת לקבל החלטות מבוססות מידע".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דורון

    נראה שהחברה עשתה קפיצת מדרגה יפה מאז ימי הספקטטור שהיה אחלה מוצר לכותב התגובה הקודם - לדעתי אין כיום מוצר שמציע גם יכולת של תיקון בעיות בצורה אוטומטית על תשתית Clientless

  2. עובדות לא מדוייקות

    מרשים ביותר אך חבל שהעובדות אינן מדוייקות לרכב על הצלחתם של שותפיו (שדרך אגב שמם לא הוזכר) כשאחד השותפים הוא זה שפיתח את המוצר הראשוני שעליו מתבססת פעילות החברה ואחיו שהיה גם אחד השותפים וניהל את החברה מאז הקמתה לעד לא מזמן והוא זה שבפועל הוביל והביא את החברה להצלחה שעליה מדובר ומסופר בכתבה. עולם האבטחת מידע הוא עולם קשה מאוד ועקרון ה - Clientless כבר לא פרמטר יחודי כמו בעבר, ישנן חברות גדולות אחרות עם מוצרים לא פחות טובים שכבר יודעים לעשות את אותן הפעולות.

אירועים קרובים