בלפור מור, מנכ"ל מפעיל, פורש מתפקידו; מחליפו: רז דרבי

מור, שכיהן כמנכ"ל החברה בשבע השנים האחרונות, תיאר את פרישתו כ-"הליך טבעי ומסודר של הכשרת דור המנהלים הבא" ● הוא עוד לא יודע לאן מועדות פניו, ובוחן מספר הצעות שונות בנוגע לעתידו ● המנכ"ל הנכנס, דרבי, שימש כמנהל חטיבת ההדמיה של מפעיל בשלוש השנים האחרונות

חילופי מנהלים במפעיל, מוותיקות היבואנים בישראל: מנכ"ל החברה, בלפור מור, הודיע על כוונתו לפרוש מהחברה בסוף החודש הבא. כמחליפו ימונה רז דרבי, מנהל חטיבת ההדמיה של מפעיל בשלוש השנים האחרונות.

מור, שכיהן כמנכ"ל החברה בשבע השנים האחרונות, תיאר את פרישתו כ-"הליך טבעי ומסודר של הכשרת דור המנהלים הבא". לדבריו, הוא אינו יודע לאן מועדות פניו, והוא בוחן מספר הצעות שונות בנוגע לעתידו.

במכתב ששיגר לעובדי מפעיל, ציין מור את אמונתו ביכולת של הצוות הניהולי להנהיג ולהוביל את החברה. הוא הוסיף, כי מפעיל ביססה את מעמדה בשלוש השנים האחרונות בתחום פתרונות ההדפסה החכמים בארגונים גדולים ומורכבים. החברה מייצגת בישראל את מוצרי טושיבה (Toshiba) וריקו (Ricoh) ובעלת מעמד של שותפת זהב מועדפת של HP.

רז דרבי, מנכ"ל מפעיל הנכנסמפעיל היא חברה פרטית שנשלטת בידי משפחת צבילנגר (70%), וחברת האחזקות של יעקב שחם. החברה נוסדה ב-1939 כיבואנית ריהוט משרדי. במהלך השנים עברה לשיווק וייצוג מותגים מתחום מכונות הצילום והמיחשוב המשרדי. החל משנת 2004 עוסקת מפעיל בפתרונות להוצאה לאור, דפוס והדפסה פנים-ארגונית, ומספקת שירותים לבתי דפוס ומייצגת מותגי מחשבים ניידים של טושיבה, ריקו ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים