תוכן שיווקי

נבחרת הכדורסל של נס טכנולוגיות – בצמרת הליגה למקומות עבודה במחוז תל-אביב

09/09/2012 14:21

נבחרת הכדורסל של נס טכנולוגיות סיימה גם השנה את עונת המשחקים בליגה למקומות עבודה בצמרת מחוז תל-אביב. שחקני הנבחרת נתנו "פייט" רציני וניצחו קבוצות של מקומות עבודה שונים כגון רשות הדואר, רשות המיסים ו-HP-מרקורי. השיא היה במשחק נגד חברת פרטנר, לה הפסידה הנבחרת בסיבוב הראשון ב-5 נקודות הפרש, ובמשחק השני והמכריע אחרי שבועיים של אימונים מפרכים והכנות, בניצוחו של מאמן הקבוצה, שאול אוסזיקלי, נתנה הנבחרת את אחד המשחקים הטובים שלה העונה וניצחה את פרטנר בתוצאה 63:52 בזכות שילוב של משחק הגנתי והתקפי.

"ההישג של קבוצת הכדורסל הינו תוצאה של השקעה, התמדה וכח הרצון של השחקנים ובראשם מאמן הקבוצה שאול אוזיסקלי", אמרה עינת אמיתי – סמנכ"ל משאבי האנוש בנס ישראל. "זו דוגמה לצוות מנצח – צוות הפועל בשיתוף פעולה, למען מטרה משותפת ועם רוח לחימה – והתוצאות בהתאם. אנו שואפים כחברה שיהיו לנו הרבה צוותים מובילים כאלו! אנו גאים ומודים לנבחרת שלנו על מסירותם ודבקותם במטרה לאורך כל העונה ומאחלים הצלחה בהמשך".

"חברי הנבחרת הפגינו דבקות במטרה והשקיעו את כל מרצם במאבק לנצחון", אמר שאול אוזיסקלי, מאמן הקבוצה. "השקענו רבות בהכנות ויישמנו טכניקות משחק שונות שהוכיחו את עצמן והביאו להצלחת הנבחרת".

אירועים קרובים