תוכן שיווקי

מהומה בתחום ה-WIFI מערכת Ruckus כשירות – Wireless as a Service

10/09/2012 14:02

לאחר שנה וחצי של פעילות בישראל מסתמן בברור כי מערכת ה-WIFI של חברת Ruckus היא האמינה, המתקדמת והקלה לתחזוקה בשוק. חברת SMBIT שילוב מערכות תקשוב מספקת את הטוב ביותר ועכשיו גם כשירות, בעזרת קונטרולר ענק המותקן במתקן האירוח הפרטי הגדול בישראל יכול כל לקוח לרכוש את מערכת ה-WIFI המתקדמת ראקאס כשירות, לא חייבים יותר לרכוש בקר יקר עם רישיונות עודפים, לאחסן לתחזק לשדרג ולקנפג. פשוט מזמינים סקר אתר ותוך זמן קצר המערכת עובדת.

Ruckus: מכונות RF מתוחכמות ביותר
תחום ה-WIFI לא השתנה מזה 10-15 שנים, רוב החברות משדרות עם אנטנות אומני (Omni), כלומר שידור אחיד לכל הכיוונים ב-360 מעלות, חלקן יודעות לשלוט על עוצמת השידור ואף לשלוט מעט על עיצוב הקרן. לא כך Ruckus, עם 50 פטנטים בתחום ה-RF ועוד 70 בתהליך אישור חברת ראקאס היא המובילה העולמית בהתמודדות עם הדרישות ההולכות וגדלות ממערכות WIFI מקצועיות הנדרשות לספק רוחב פס גבוה, שרות מאות ואלפי משתמשים בו זמנית, שמירה קפדנית על אבטחה, אמינות, קלות תפעול ועמידה במסגרת התקציב.

נקודות הגישה AP של ראקאס הינן מכונות RF מתוחכמות ביותר שיודעות לשדר בעזרת מערך אנטנות מיוחד (עד 21 ב-AP) אלומה אלקטרומגנטית מדויקת המכוונת אל מקלט הלקוח (טאבלט-לפטופ), לעקוף מכשולים, הפרעות RF ושינוי קוטביות, לשנות ולעצב את האלומה כך שתספק את החיבור הטוב ביותר בין נקודות הגישה והטלפון, לפטופ, טאבלט, מדפסת רשת, טלפון או טלוויזיית IP. מערכת Ruckus בוחרת באופן דינאמי, מתוך אלפי תבניות שידור, את צורת האלומה שתתמודד הכי טוב עם הפרעות אלקטרומגנטיות מהסביבה.
מערך תכונות וכלים מאפשר לספק למאות ואלפי משתמשים בו זמנית רוחב פס גבוה ביותר, כיסוי בתוך המבנה ומחוצה לו, עבודה ב-2.4 וגם 5 גיגה הרץ בו זמנית וכל זאת עם כמות נקודות גישה נמוכה ביחס לכל מתחרה (בין 20%-40% פחות). אולם התכונה החשובה ביותר של ראקאס היא האמינות המוחלטת של הפתרון המלווה באחריות לכל החיים לציוד ה-Indoor.

SMBIT שילוב מערכות תקשובחברת SMBIT מספקת את Ruckus גם כשירות, WaaS (ר"ת Wireless as a Service) לקוחות הפועלים ללא מערך IT מורכב יכולים לקבל מערכת עובדת תוך זמן קצר וליהנות מרשת WIFI יציבה, בעלת כושר כיסוי מעולה, אספקת רוחב פס גבוה מאוד מנקודת גישה, גמישות בהפעלה: יכולת עבודה: ממצב פתוח ועד הגדרת דף נחיתה פרטי, מערכת סיסמאות מתקדמת והתממשקות לשרת רדיוס או אקטיב דירקטורי.

אם אתם צריכים WIFI עם כושר כיסוי גבוה ופס רחב באמת:

– לעובדי משרדים המפעילים טאבלטים, לפטופים וטלפונים חכמים.
– לחדרי ישיבות והרצאות עמוסי אביזרי קצה צמאים לרוחב פס.
– לכיתות לימוד בבתי ספר במסגרת תוכנית התקשוב המאה ה 21 של משרד החינוך.
– לאוניברסיטאות ומכללות בחדרי הלימוד וברחבי הקמפוס.
– לבתי חולים להפעלת ציוד קריטי.
– לבתי מלון, לאספקת אינטרנט לאורחים.
– לאירועים של אלפי אנשים בתא שטח מצומצם יחסית.
– לאולמות שמחה וכנסים.
– לאצטדיונים וגנים ציבוריים.
אתם חייבים לעורר מהומה, אתם צריכים Ruckus.

לפרטים נוספים

אירועים קרובים