תוכן שיווקי
לקראת אירוע Fujitsu Day, מלון דן תל אביב, 12 בספטמבר

לקראת אירוע | ברברה דינטרונו, פוג'יטסו: "יש לנו את כלל היצע הפתרונות לסביבת העבודה הארגונית"

לקראת אירוע שעורכת ענקית המיחשוב היפנית השבוע, במלון דן בתל אביב, מסבירה ברברה דינטרונו, מנהלת שיווק מוצרים לסביבת עבודה, פוג'יטסו, מדוע לארגונים כדאי לקחת את כלל המוצרים בצד הלקוח מספק אחד וגדול

10/09/2012 16:53

מאת הילל יוסף

"פוג'יטסו (Fujitsu) נתפסת, ושלא בצדק, כמי שמספקת רק חומרה למשתמשי הקצה. מטרת הכנס היא להראות שיש לנו היצע מגוון ונרחב עבור סביבת העבודה הארגונית ומשתמשי הקצה שבו, עם פתרונות ניהול ופתרונות תוכנה", כך אמרה ברברה דינטרונו, מנהלת שיווק מוצרים לסביבת עבודה בפוג'יטסו. דינטרונו דיברה לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של ענקית המיחשוב היפנית, בו יוצגו מוצרי החברה ופתרונותיה לסביבת המיחשוב הארגונית. הכנס ייערך ביום ד' השבוע במלון דן בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים.

"למרות המצב הכלכלי בעולם", אמרה, "החברה ממשיכה לצמוח". היא ציינה כי פוג'יטסו דורגה רביעית בעולם בין חברות המיחשוב ושירותי ה-IT, על ידי חברת המחקר גרטנר, והיא שלישית בין ספקיות שירותי מיחשוב בעולם. בעולם השרתים הגלובלי, ציינה דינטרונו, החברה מדורגת חמישית. מטה החברה שקמה כבר ב-1935, שוכן ביפן, היא מונה 170,000 עובדים ולה לקוחות ביותר ממאה מדינות. מחזור המכירות שלה בשנתה הכספית האחרונה עמד על 54.5 מיליארד דולרים, הכנסותיה עמדו על 1.6 מיליארד דולרים. החברה, אמרה, השקיעה בשנה החולפת במו"פ 2.8 מיליארד דולרים, ולה מרכזי מו"פ ביפן, ארה"ב, בריטניה, גרמניה וסין.

"האסטרטגיה שלנו", אמרה דינטרונו, "קובעת כי עלינו לשפר את ההיבטים העסקיים של הלקוחות ולא רק את ה-IT שלהם. אנו מסייעים לארגונים לחסוך בהוצאות מחד ולייעל תהליכים מאידך. אנו חושבים גלובלית ופועלים מקומית". היא הוסיפה כי לחברה יש שותפויות עם רבות מענקיות ה-IT, ביניהן מיקרוסופט, סאפ, אינטל, סיסקו, אורקל, נט-אפ, סימנטק, VMware, רד-האט וסיטריקס.

מטרת הכנס, ציינה, היא להעביר את המסר לפיה פוג'יטסו רוצה להגיע ישירות לארגונים בארץ. "אנו רוצים להראות את כלל היצע המוצרים שלנו לארגונים, את כלל הפתרונות לסביבת העבודה הארגונית – מחשבים ניידים, נוטבוקים, טאבלטים, תחנות עבודה. מגמת BYOD, 'הבא את רכיב המיחשוב האישי שלך מהבית' – גדלה. יש לנו פתרונות כיצד לשלב רכיבי מיחשוב אישיים אלה בסביבת העבודה הארגונית, כיצד לבצע את ההגירה בצורה חכמה".

פתרונות נוספים שיש לחברה, אמרה דינטרונו, הם בסביבת VDI – וירטואליזציה של תחנות הקצה ושילוב שלהן, פתרונות לניהול רכיבי מיחשוב ניידים וטלפונים חכמים בסביבות הטרוגניות.

בכנס, אמרה, "נציג חלק מההיצע שלנו לארגונים – כל סביבת העבודה, מוצרי הגישה והקצה לעולם המיחשוב, תחנות עבודה נייחות, מחשבים ניידים, טאבלטים. בין השאר, נציג טאבלט מבוסס חלונות 8 ומבוסס אנדרואיד. נראה פתרון של לקוח רזה, ונראה פתרון זירו קליינט: רק מסך עם לקוח רזה, כשאין עליו מעבד – זה טוב כתחנת קצה המשתלבת בפתרון VDI. המשתמש מתחבר לענן, ובקצה הוא נדרש רק למכשיר גישה – חיבור אחד לרשת חיבור וחיבור אחד לחשמל".

"הכנס כולו הוא סביב ההיצע של החברה בצד הלקוח, משתמש הקצה, "סיכמה, "יש לנו פתרונות ניהול אשר מתממשקים גם עם מערכות IT שמנהלות רכיבים ניידים שאינם שלנו. החברה לא מגיעה עם מוצר ספציפי, אלא עם טווח שלם של מוצרים – גם מסכים וגם מחשבים נייחים. אנו מייצרים מוצרים לא בשל גחמה, אלא כי אנשי השירות שלנו, המצויים בשטח – מדווחים על הצורך בהם של הלקוחות".

אירועים קרובים