דודי אילן, ג'וניפר ישראל: "אנחנו משקיעים כרבע מהמחזור שלנו במחקר ופיתוח"

"ההשקעה הנכבדה במחקר ופיתוח מאפשרת לנו חדשנות טכנולוגית", אמר אילן, מנהל פעילות אזורי בג'וניפר ● הוא ציין, כי החברה פועלת להרחבת היצע המוצרים שלה באמצעות רכישות, בהן של BitGravity ואנקינה

"ג'וניפר (Juniper Networks) משקיעה מדי שנה סכום נכבד מהכנסותיה, העומד על 22%, במחקר ופיתוח. בדרך זו אנחנו יכולים לנפק ללקוחות מוצרים מבוססים חדשנות טכנולוגית", כך אמר דודי אילן, מנהל פעילות אזורי בחברה.

אילן פתח את כנס הלקוחות שערך הסניף הישראלי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') באולם האירועים סטוקו בהדר יוסף בתל אביב, בהשתתפות לקוחות החברה.

לדברי אילן, "אנחנו פועלים להרחבת היצע המוצרים שלנו באמצעות רכישות. כך, בינואר השנה רכשנו את הטכנולוגיה ואת כוח אדם מ-BitGravity, חברה בת של טאטא תקשורת (Tata Communications), שפועלת בעולם ה-CDN (ר"ת Content Delivery Networks) ומספקת שכבת ניהול והעברת תוכן בין רשתות ונקודות תקשורת. זו צורפה למערך פתרונות המדיה וניהול התוכן של ג'וניפר, MediaFlow. לפני שנתיים רכשנו את אנקינה (Ankeena Networks) לטובת טכנולוגיית MediaFlow שלה".

אבירם זרחיה, מהנדס מערכות בכיר בג'וניפר ישראל. צילום: ניב קנטור"מעט מאוד חברות שהיו איתנו בתחילת הדרך עדיין קיימות", ציין. "שוק מעבדי הליבה היה מצוי בשליטה דומיננטית, כמעט בלעדית, וכיום – המצב השתנה. הצלחנו להראות לשוק שעם מערכת ההפעלה החדשה שהבאנו לשוק ניתן לעשות דברים אחרת, בצורה זולה ויעילה יותר. מאז, בכל תחום שנכנסנו אליו לאורך השנים יש לנו את הטכנולוגיה הכי מתקדמת".

פתרונות של ג'וניפר
אבירם זרחיה
, מהנדס מערכות בכיר בג'וניפר ישראל, הציג שני פתרונות של החברה בעולם אבטחת המידע. האחד הוא פתרון ה-vGW (ר"ת Virtual Gateway), שנועד לענות על האתגרים של ארגונים בעולם הווירטואליזציה. לדבריו, "מדובר בטכנולוגיה המבוססת על מנוע אכיפה שמותקן ברמת ה-Hypervisor (ליבת ה-ESX Host) ומבצע פונקציות אבטחה שונות, כולל תיעוד התעבורה ואכיפת מדיניות (חוקה)". הוא ציין, כי "vGW מתממשק באופן מלא לרכיב הניהול vCenter VMware, כך שכל שינוי שמתרחש במכונה הווירטואלית מסונכרן אליו מיידית ומשפיע על החוקה המופעלת בצורה דינמית".

"הפתרון השני נועד לענות על המצב בו יש ריבוי יישומים והעובדה שיותר מ-75% מההתקפות מתבססות על מניפולציות בשכבת היישום", אמר זרחיה. "מצב זה גורם לכך שנקודת התורפה הארגונית העיקרית הופכת להיות שירותים מבוססי ווב". הוא הציג את מוצר ה-MWS (ר"ת Mykonos Web Security) של ג'וניפר, שמגן על יישומים אלה באמצעות טכנולוגיית Intrusion Deception. לדבריו, "ה-MWS מבצעת ניטור ומעקב אחר הגורם המתקיף תוך מימוש סדרת תגובות המקשות עליו להתקדם בתהליך הפריצה והופכות את פעולותיו לבלתי יעילות ולא כדאיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים