מלם מערכות תמשיך לתפעל את מוקד השירות של עיריית תל-אביב-יפו בשנתיים הבאות; ההיקף: 4 מיליון שקלים

על פי ההסכם, תספק מלם מערכות תמיכה לכ-5,000 משתמשי המיחשוב והטלפוניה בעיריית תל-אביב-יפו ● המכרז כלל מרכיבי איכות וגם מרכיבי מחיר, והושם בו דגש על איכות השירות עם SLA מחמיר, הדורש זמני תגובה מהירים יותר לפתרון תקלות

מלם מערכות מקבוצת מלם-תים תתפעל את מוקד השירות והתמיכה של עובדי עיריית תל-אביב-יפו במשך שנתיים נוספות, לאחר שעשתה זאת בחמש השנים האחרונות. שווי ההסכם להמשך תפעול המוקד עומד על 4 מיליון שקלים.

מלם מערכות התמודדה במכרז הפומבי שבו זכתה מול נס ישראל וכלנית. המכרז כלל מרכיבי איכות וגם מרכיבי מחיר, והושם בו דגש על איכות השירות עם SLA מחמיר, הדורש זמני תגובה מהירים יותר לפתרון תקלות.

ההסכם נחתם מול אגף המיחשוב ומערכות המידע בעירייה, וכולל אופציה להארכה. על פי ההסכם, מלם מערכות תפעיל מוקד שירות ותמיכה לכ-5,000 משתמשי המיחשוב והטלפוניה בעיריית תל-אביב-יפו. השירות יסופק לעובדים הנמצאים ב-170 מתקנים של העירייה הפרוסים ברחבי העיר. עוד במסגרת ההסכם מלם מערכות תהיה אחראית לתחזוקת ציוד המיחשוב, בעוד שמלם-תים תהיה אחראית לציוד בהיבטי השירות והאחריות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים