תוכן שיווקי

פרויקטי SAP ב-NESS: השילוב האופטימאלי בין הבנה עסקית למתודולוגיה וחדשנות.

ראיון עם אבי צור, מנהל חטיבת ה-SAP, נס ישראל

11/09/2012 15:45

פעילות SAP בנס ישראל בניהולו של אבי צור, מרוכזת בחטיבת SAP שבקו העסקים "שילוב ופיתוח מערכות" תחת נתיב שמואלי. החטיבה, בניהולו של אבי צור, כוללת מאות מומחי SAP בעלי נסיון רב בפרויקטים גדולים ומורכבים בקשת שלמה של מגזרים. הניסיון שביישום עשרות רבות של פרויקטי ERP מורכבים בחברות מובילות במשק, במגזר התעשייה, הציבורי והפיננסי הוא זה שמעמיד כיום את NESS כבעלת המומחיות הגבוהה ביותר בתחום מערכות SAP.מומחיות מקצה לקצה הן בפן מתודולוגיות ניהול הפרויקטים ויישום מערכות ארגוניות והן בהבנה העסקית הייחודיות לכל ענף וצרכיו העסקיים.

מעבר להתמחות ביישום פרויקטיי SAP בארגונים הגדולים, נס מתמחה גם בפרויקטים בחברות מסדר גודל קטן וביינוני. רק לאחרונה סיימה החטיבה לבנות שתי חבילות ייעודיות לעסקים קטנים ובינוניים:

החבילה הראשונה – Practice IP Ness, מבוססת על ניסיון וידע (Best Practice) של SAP ונס שנצבר באין-ספור פרויקטים. הפתרון כולל תהליכים בעולמות הפיננסים והלוגיסטיים לצד חבילות מעולם משאבי האנוש.

החבילה השנייה הנה פתרון Best Practice לעולם ה-CRM, אשר נותן מענה לצרכים והרבדים של הארגון בתחומי השיווק, מכירות והשירות. הפתרון המבוסס על ניסיונה ארוך השנים של יחידת ה-CRM בנס ישראל, הנחשבת לגדולה ולמובילה בזכות עשרות רבות של פרויקטי SAP CRM.

כל אלו ופתרונות נוספים, מבססים כיום את חטיבת ה-SAP של נס כחלוצה ביישום פתרונות של SAP בשיטת ה-RDS (ר"ת Rapid Deployment Solutions) המעניק יתרון משמעותי לארגונים בסדרי גודל קטן ובינוני.

פרויקטי IT ופרויקטי ליבה
"מובילותה של חטיבת SAP בנס ישראל טמונה בעובדה שאין אנו מיישמים פרויקטי IT בעלי מיומנות טכנולוגית בלבד. לאורך השנים פעלה נס והשקיעה בלימוד וביצוע פרויקטי ליבה המחייבים ידע מעמיק בתהליכים העסקיים והשירותים של הלקוח ולהן מעניקים פתרון עסקי בעל ערך מוסף", אומר אבי צור. "כך, לדוגמא מבצעת החטיבה פרויקטים שעיקרם פתרונות ליבה של SAP, ניהול תביעות בחברות ביטוח, ניהול קמפוס במוסדות אקדמיים, ניהול פיקדונות והלוואות בבנק גדול, ניהול חיובים וגביה בתאגידי מים שונים ובעיריית תל-אביב, ניהול תמריצים (ICM) ועמלות לרופאים ולסוכנים בקופות חולים וחברות ביטוח ועוד".

"ואם בחדשנות עסקינן", מוסיף צור, "אחת הפעילויות המתפתחות וגדלות היא פעילות ה-Mobile המתבססת על פלטפורמה של SAP שרכשה את חברת סייבייס, ומופצת על ידי קבוצת המוצרים – נספרו. בתחום זה פיתחה החטיבה ויישמה פתרונות לאנשי שטח בתחומי הלוגיסטיקה והמכירות בחברות וארגונים. בימים אלו מפתחת החטיבה מוצר ייעודי לאנשי מכירות והפצה.

Best Practices מכל העולם
חטיבת SAP בנס ישראל נמצאת בקשר הדוק עם שלוחתה האירופית של נס (נס אירופה) המבצעת אף היא פרויקטי SAP מורכבים במזרח ומרכז אירופה. "קיים שיתוף פעולה מלא בעל זיקה מקצועית חזקה" אומר אבי צור "הלקוחות שלנו בישראל זוכים למעשה במיטב המומחים בשורה הראשונה של יישומי SAP באירופה בתחומים שונים כמו שוק האנרגיה, החשמל והמים, עולם הבריאות, הפיננסי ועוד".

מובילות נוספת של החטיבה היא פריסה מישראל (Roll Out) של מערכות SAP לסניפים בחו"ל של חברות ישראליות-גלובליות. כמו כן, מבצעת החטיבה פרויקטי Roll In שבה נפרסת מערכת SAP בסניף הישראלי של חברה רב-לאומית. רק לאחרונה העלינו לאוויר בהצלחה מערכות אלו בפריסות גלובליות בחברות כמו CMT ,TOWERJAZZ ורבות נוספות.

שבוע החדשנות של SAP במכללת נס בהובלת מומחי נס
צור מסכם כי "לאור כל היכולות הללו ורבות נוספות הקשורות למגוון הטכנולוגיות החדשות של SAP לעולם ה-Mobile ,BI,CRM ורבות נוספות החלטנו לאגד בשבוע אחד הקרוי – SAP CONFERNESS, למעלה מ-16 סדנאות חד ודו-יומיות לשבוע חדשנות אחד בו תוכלו לפגוש את מיטב המומחים מהארץ ומחו"ל, במקום אחד – מכללת נס שהנה מרכז ההדרכה המוביל לעולמות ה-SAP זה למעלה מעשור. אנו בהחלט מצפים לפגוש בשבוע זה את כל מאות לקוחותינו – מקצועני ה-SAP, בחגיגה של חדשנות ומובילות טכנולוגית משותפת".

אירועים קרובים