הכנס השנתי של ג'נסיס לאזור EMEA נפתח הבוקר

השנה הגיע מספר שיא של משתמשים לכנס, מעל ל-1,000, שנהרו לברצלונה מכל ארצות האזור - אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, כולל נציגים מישראל ● בראש המשלחת הישראלית עומד ינקל לוי-עייש, מנהל ישראל של עסקי ג'נסיס באלקטל-לוסנט, מפיצת ג'נסיס בארץ

12/09/2012 09:35

G-FORCE 2012, הכנס השנתי של משתמשיה ושותפיה של ג'נסיס (Genesys) באזור EMEA, נפתח הבוקר (ד') בברצלונה שבספרד. ג'נסיס היא המובילה העולמית בתחום מערכות שירות לקוחות רב-ערוצי, רב-ממדי – מה שקרוי כיום מערכות ניהול חוויית הלקוח, וכונה פעם מערכות ניהול מוקדי שירות לקוחות (Call Centers). היקף מכירותיה השנתי של ג'נסיס האמריקנית מגיע לכדי 640 מיליון דולרים והמוטו שלה הוא "לכו איתנו כדי למנוע שירות לקוחות רע". כלומר, ששירות לקוחות טוב הוא התרומה העיקרית למותג של הספק, אף יותר מכל מסעי הפרסום המושקעים, שאינם מסייעים ישירות לשירות הלקוחות.

השנה הגיע מספר שיא של משתמשים לכנס, מעל ל-1,000, שנהרו לברצלונה מכל ארצות האזור – אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, כולל נציגים מישראל. בראש המשלחת הישראלית עומד ינקל לוי-עייש, מנהל ישראל של עסקי ג'נסיס באלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent), מפיצת ג'נסיס בארץ (עד לפני שנה הייתה ג'נסיס חלק מאלקטל-לוסנט, אך אז היא נמכרה והיום היא חברה עצמאית). הצטרפו למשלחת מישראל נציגי השותפים הטכנולוגיים של החברות הישראליות נייס (Nice) ואודיוקודס (Audiocodes) ונציגי השותפים העסקיים יבמ (IBM) ונס TSG. נייס ואודיוקודס מציגות בתערוכה הצמודה לכנס וזו האחרונה גם פרסה חסות ראשית עליו.

בישראל לג'נסיס פלח השוק הגדול ביותר בין הלקוחות הגדולים. כ-15 לקוחותיה הם מוקדי השירות של הבנקים הגדולים, ספקי שירותי תקשורת, חברות האשראי ודומיהם, כאשר לכל אחד עד מיליוני לקוחות הנסמכים על השירות מדי יום. המוטו של הכנס, הנמשך שלושה ימים, הוא "צור את השיחה החדשה". הכוונה היא לשוחח עם הלקוח בכל ערוץ שיבחר, מהטלפון והסמארטפון ועד הנייד, הרשתות החברתיות ועוד ערוצי תקשורת הצצים מעת לעת. העיקר להיות זמין ויעיל ולטפל בלקוח במהירות, הודות לכך שלנציג השירות יש את כל המידע עליו מול עיניו, מכל הערוצים, בזמן אמת. העיקר שהשיחה תהיה קצרה ככל האפשר.

עושים "צ'ק-אין" לכנס. צילום: פלי הנמר

כיממה לפני פתיחת הכנס, נערך יום הדרכה במערכות ג'נסיס. צילום: פלי הנמר

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים