תוכן שיווקי

Ricoh Projectors – קו מוצרים חדש ומקיף לתקשורת עסקית משווק בישראל ע"י מפעיל

13/09/2012 12:58

מפעיל החלה לשווק את המקרנים של Ricoh בישראל. המקרנים מבוססים על 50 שנות ניסיון של Ricoh, בייצור רכיבים רב שימושיים בעלי דיוק אופטי, ליצרני מקרנים אחרים. המקרנים הדיגיטאליים של Ricoh, ניידים, קלים לנשיאה, עם ביצועים גבוהים ואיכות תמונה מצוינת. הם אידיאליים לשימוש יומיומי ולאנשי עסקים הנמצאים הרבה בדרכים. למקרנים של Ricoh חיבור לרשת וכניסת USB.

השנה השיקה Ricoh, מקרן מהפכני יחיד מסוגו בעולם, PJ WX4130/PJ WX4130N המאפשר הצגה במרחק אפסי מהקיר – מרחק ההקרנה הקצר בעולם, רק 11.7 ס"מ מהקיר. המקרן אנכי ובאמצעות מראה וטכנולוגיית הטיה מקרין את השתקפות האימג. התוצאה מקרן קומפקטי, נייד, המייצר פחות רעש וחום ומעניק חווית שימוש נוחה. המקרן אידיאלי לחדרי ישיבות, משרדים, כתות לימוד קטנות ובינוניות, למצגות למספר קטן של משתתפים, בתי מלון, חנויות ומסעדות המעוניינות לקדם מוצרים בנקודת מכירה. למקרן מספר יתרונות נוספים על גודלו, בגלל קרבתו של המקרן לקיר המציג אינו עומד בין המקרן למצגת כך שאינו מסתנוור מהאור המוקרן, כמו כן נמנעות הפרעות הקרנה בשל תנועת אנשים בזמן המצגת. זמני האתחול והכיבוי של המקרן, מהירים, ב-3 שניות מוצג אימג.

חברת מפעיל הנה יבואנית ריקו מאז 1987, ומובילה בפתרונות הדפסה חכמים ושירותים לארגונים גדולים ומורכבים, תוך מינוף היותה יבואנית רשמית של מוצרי Ricoh ו-Toshiba, שותפת זהב מועדפת של HP ויבואנית המותג Toshiba במחשבים ניידים, לכדי פתרון מיטבי לארגונים, כל זאת תחת תפישת הTotal Office Solution. המקרנים של Ricoh  מצטרפים להשלמת סל הפתרונות של מפעיל למשרדים וארגונים דיגיטאליים.

לפרטים נוספים: 03-9183373

אירועים קרובים