תוכן שיווקי

פרס החדשנות בטכנולוגית BigData הוענק לחברת טרקוטה מבית Software AG

זכתה בפרס החדשנות לשנת 2012 בטכנולוגיות Big Data

13/09/2012 15:07

המגזין הבין לאומי DataWeek, העוסק בתחום המרתק של BIGDATA בחר השבוע בפתרון לניהול זיכרון של חברת טרהקוטה, חברת הבת של Software AG, בקטגורית החדשנות בתחום זה. חברת טרהקוטה נבחרה להציג את הפתרון הזוכה בכנס ניהול הנתונים השנתי, הנקרא DataWeek2012, שייערך השנה בסן פרנסיסקו, ארה"ב.

הייחוד של הפתרון הוא הטיפול בנחי המדיע ובכמויות הגדולת של מידע שנטען לזכרון המערכת. אם עד הופעת ה-BIGDATA היישומים עסקו בטיפול ובעיבוד של מידע מוגבל בהיקפו ובנפחו אשר נטען לזכרון, הרי שכעת מדובר בנפחים גדולים אשר עלולים לגרום להאטה ולעיתים אף לתקיעה של היישום. כאן בדיוק נכנסת טרהקוטה עם הפתרון שלה. הפתרון מאפשר לארגונים שמשתמשים ב-BIGDATA ליצור ערך נלווה גבוה למידע בעזרת ניתוח מעמיק ומהיר. מאחר ובין השאר הדגש הוא על מהירות, הרי שפתרון שמאפשר ניצול אופטימלי של מידע בסדרי גודל גדולים כל כך, מספק יתרון לאותו ארגון לעומת ארגונים שעדיין לא אימצו את הטכנולוגיה. המערכת שפיתחה טרהקוטה מספקת מענה לצרוך באחסון מהיר ויעיל של טרה-בייטים של נתונים בזיכרון (In-Memory) מכל סוג ומכל מקור שהוא ובכך למעשה מתאפשרת למשתמש גישה למידע וניתוחו במהירות גבוהה מאוד.

תגובת מנכ"ל טרהקוטה, גארי נקמורה, לזכייה: "אנו גאים מאוד בזכייה כטכנולוגיה החדשנית ביותר לניהול נתונים גדולים Big Data. ידוע שנפחי מידע אדירים במגוון תצורות למול הצורך באחזור וניתוח הררי המידע במהירות הולכת וגוברת, יוצרים אתגרים עסקיים שפלטפורמות אחרות אינן מסוגלות להתמודד עמם. זכייתנו מאשררת את מובילותו של פתרון Terracotta BigMemory שפיתחנו, לשיפור משמעותי בניהול נתונים גדולים ויצירת הזדמנויות עסקיות אמיתיות עבור הלקוחות שלנו".

תחום ה-big data יוצר בחובו בעיות ואתרים חדשים ללקוחות שמאמצים את הטכנולוגיה, ולכן כל פתרון שמייעל ומספק מענה טוב – זוכה לתשומת לב רבה מצד לקוחות המשוועים לפתרונות שיעזרו להם להתגבר על האתגרים בהם הם נתקלים. לא מעט חברות קטנות כגדולות מחפשות כיצד להציע פתרונות מוצרים ייחודיים לעולם ה-BIG DATA והזכייה של חברת טרקוטה עוד דריסת רגל לחברת Software AG בתחום זה.

איתן לב-טוב, סמנכ"ל BPE ב-SOFTWARE AG ישראל: "הייחודיות של Software AG נובעת בין השאר מיכולתה לחבר את עולם ה-BPM עם עולם ה-Big Data. הטיפול בנתונים בנפח רחב מאפשר טיוב תהליכים עסקיים. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת Terracotta Big Memory של Software AG, אנו מביאים אתנו פריצת דרך אשר מאפשרת לאחסן כמויות נתונים אדירות In-Memory (בזיכרון ה-RAM) ולאפשר ללקוחות לחסוך זמן ולגשת למידע ולנתחו בזמן קצר. יתרון בולט נוסף הינו העובדה שטכנולוגיית Terracotta אינה מצריכה שימוש בחומרה או תוכנה ייעודיים וניתן להשתמש במשאבים הקיימים היום בארגון. לקוחות Terracotta ברחבי העולם מצביעים על שיפור ניכר בביצועי המערכות ועל קלות המימוש וזמן ההטמעה הקצר".

אירועים קרובים