גוגל תבטל את התמיכה באינטרנט אקספלורר 8 בשירותי Google Apps

ביטול התמיכה ייכנס לתוקפו ב-15 בנובמבר, זמן קצר לאחר שמיקרוסופט תשיק את גרסה 10 של הדפדפן הוותיק ● עם זאת, גוגל תמשיך לתמוך באינטרנט אקספלורר 9 - עד שתופיע גרסה 11 ● הגולשים באקספלורר 8 שירצו להמשיך להשתמש ב-Google Apps יקבלו הודעה ובה המלצה לשדרג לדפדפן מתקדם יותר

החל מ-15 בנובמבר גוגל (Google) תפסיק לתמוך בשירותי Google Apps בדפדפן אינטרנט אקספלורר 8 (Internet Explorer 8) של מיקרוסופט (Microsoft) – כך עולה מהודעה שפרסמה החברה בבלוג שלה. בגוגל מסבירים את המהלך באסטרטגיה שמכתיבה עדכון מתמשך של המוצרים וציודם בתכונות שניתן למצוא רק בגרסאות המתקדמות של דפדפני האינטרנט.

"כפי שהודענו בשנה שעברה, אנחנו תומכים בגרסה המתקדמת ביותר של דפדפן כרום (Chrome), שמתעדכן באופן אוטומטי בכל פעם שמופיעה גרסה חדשה של הדפדפן, וכן בגרסאות הנוכחיות ובאלה הקודמות של פיירפוקס (Firefox), ספארי (Safari) ואינטרנט אקספלורר. בכל פעם שמופיעה גרסה חדשה של אחד מדפדפנים אלה אנחנו מתחילים לתמוך בה ומפסיקים לתמוך באחת הגרסאות הקודמות", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג של Google Apps.

מיקרוסופט הודיעה לא מכבר, כי ב-26 באוקטובר תושק הגרסה הרשמית של אינטרנט אקספלורר 10. לפיכך תתמוך מעתה גוגל בגרסאות 9 ו-10 של הדפדפן הוותיק של הענקית מרדומונד וכאמור, תפסיק לתמוך בגרסה 8. על פי ההודעה שפרסמה גוגל, החל מ-15 בנובמבר "תוצג למשתמשים באקספלורר 8 הודעה ובה המלצה לשדרג לדפדפן מתקדם יותר".

כמתחייב ממדיניותה, תוסיף גוגל לתמוך בגרסה 9 של הדפדפן עד שתופיע גרסה מתקדמת יותר – אינטרנט אקספלורר 11.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים