ארצות הברית: בית המשפט דחה את בקשת סמסונג לבטל את האיסור על מכירת Galaxy Tab 10.1

סמסונג ביקשה לחדש את המכירה בארצות הברית של מחשבי הלוח מדגמי Galaxy Tab 10.1 לאחר שהמושבעים קבעו שאין בהם הפרת זכויות יוצרים של אפל ● עם זאת, בית המשפט קבע שאין די בהחלטה של המושבעים כדי לבטל את הצו שאוסר על המכירה ● במקביל, דחה בית המשפט את בקשותיה של אפל לאסור על מכירת שמונה טלפונים חכמים של סמסונג ולהקדים את הדיונים בתיק

בית המשפט דחה את בקשת סמסונג (Samsung) לבטל את הצו שאוסר על החברה למכור בארצות הברית את מחשבי הלוח מדגמי Galaxy Tab 10.1.

צו המניעה ניתן בחודש יוני האחרון, עוד לפני המשפט בין שתי החברות, שנערך בחודשים יולי ואוגוסט. באפל (Apple) טענו, כי סמסונג חיקתה את שפת העיצוב שלהם והשופטת לוסי קוה נעתרה לבקשתה והוציאה צו מניעה זמני שאסר על סמסונג למכור את מחשבי הלוח מדגמי Galaxy Tab 10.1 בארצות הברית.

בחודש שעבר קבעו המושבעים, כי מחשבי הלוח מדגמי Galaxy Tab 10.1 אינם מפירים את זכויותיה של אפל בשפת העיצוב שלה. ובכל זאת, השופטת קוה נתנה את הצו וסירבה לבקשת סמסונג לבטל אותו. השופטת דחתה את כל הטיעונים של פרקליטי סמסונג, שטענו שיש לבטל את הצו עקב הקביעה של המושבעים ונוכח הערעור שהגישה סמסונג לבית המשפט הפדראלי.

על פי החלטת בית המשפט, סמסונג אמנם לא יכולה עדיין לחדש את המכירה בארצות הברית של Galaxy Tab 10.1, אולם פרשנים משפטיים מעריכים שייתכן שבחודשים הבאים יבוטל הצו, במסגרת ההליכים המתמשכים בין שתי החברות.

במקביל, נדחתה הבקשה של אפל להוציא צו מניעה מיידי לגבי שמונה טלפונים חכמים נוספים של סמסונג, ונדחתה גם בקשתה לזרז את המשך הדיונים המשפטיים. לפיכך, הדיון הבא ייערך ב-6 בדצמבר. במהלך דיון זה יציגו שני הצדדים את טיעוניהם לגבי המכשירים השונים שעליהם חל פסק הדין. באפל מקווים שבית המשפט יאסור על מכירתם של כמה שיותר מכשירים של סמסונג, בעוד שבסמסונג מבקשים, כמובן, לצמצם ככל האפשר את רשימת המכשירים שמכירתם בארצות הברית תיאסר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים