שיא חדש: אפל מכרה יותר משני מיליון מכשירי iPhone 5 תוך 24 שעות

החברה שברה בכך את השיא שקבעה לפני כשנה עם השקת מכשירי iPhone 4S, אז מכרה ביממה הראשונה לאחר ההשקה מיליון מכשירים ● ה-iPhone 5 שבר שיא גם במכירות של AT&T, שממנה נמסר, כי קצב המכירות שרשמו המכשירים החדשים של אפל הוא הגבוה ביותר בתולדות החברה

אפל (Apple) מכרה יותר משני מיליון מכשירי iPhone 5 ב-24 השעות הראשונות שבהן הוצעו המכשירים בהזמנה מוקדמת – יותר מפי שניים בהשוואה לשיא שקבעו מכשירי iPhone 4S לפני כשנה. כך על פי הודעה שפרסמה אפל.

AT&T הודיעה במקביל, כי קצב המכירות שרשמו המכשירים החדשים של אפל הוא הגבוה ביותר בתולדות החברה. "המספר של מכשירי iPhone שהזמינו הלקוחות מ-AT&T עולה על מספר המכשירים שהוזמנו מכל דגם קודם, הן ביום הראשון להזמנה המוקדמת והן בסוף השבוע הראשון", עולה מהודעה שפרסמה ענקית הטלקום.

באשר לאפל, כל המלאי אזל תוך שעה בלבד, ומועד האספקה באתר החברה, שעמד בתחילה על 21 בספטמבר, השתנה ל-"תוך שבועיים". מהחברה נמסר, כי "הביקוש למכשירי iPhone היה גבוה מהמלאי. מרבית המכשירים שנמכרו במסגרת הזמנה מוקדמת יסופקו ב-21 בספטמבר ורבים נוספים יסופקו באוקטובר".

בשנה שעברה הודיעה אפל, כי ב-24 השעות הראשונות להזמנה המוקדמת נמכרו מיליון מכשירי iPhone 4S, ובכך נשבר השיא שנקבע שנה קודם לכן – 600 אלף מכשירי iPhone 4 נמכרו ביממה הראשונה לאחר ההשקה.

גם החברות וריזון (Verizon) וספרינט (Sprint) החלו להציע ללקוחותיהן את מכשירי iPhone 5 ביום ה', אך נכון למועד שבו נכתבות שורות אלה, הן עדיין לא פרסמו נתוני מכירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים