HP הקימה פתרון DR מבוסס מערכותיה להתאחדות מגדלי הבקר; ההיקף: 800 אלף שקלים

הפרויקט כלל גיבוי מלא של כלל מערכות ה-IT בארגון, והבטחת רציפות והמשכיות עסקית ● תשתיות התאחדות מגדלי הבקר הועברו לעולם וירטואלי מבוסס ארכיטקטורת התשתית המאוחדת HP Converged Infrastructure, שמאגדת שרתים, אחסון ותקשורת, עם תשתית התוכנה לווירטואליזציה של VMware ● יעקב בכר, מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר: "ישנו צורך במנגנון גיבוי, שייתן מענה הן לשימור המידע והן להמשכיות העבודה בעת כשל"

שוק שרתי ה-x86 צמח ב-1.2% מבחינת יחידות ו-7.4% מבחינת הכנסות. HP

חטיבת הפתרונות הטכנולוגיים (TS) ב-HP ישראל השלימה פרויקט להקמת אתר התאוששות מאסון (DR) עבור התאחדות מגדלי הבקר בישראל. הפרויקט, המבוסס כולו על מערכות HP, ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 800 אלף שקלים.

הפרויקט כלל גיבוי מלא של כלל מערכות ה-IT בארגון, והבטחת רציפות והמשכיות עסקית של גוף המידע המרכזי בשוק הבקר והחלב בארץ. התאחדות המגדלים מרכזת את הנתונים של כלל הבקר והתוצרים בישראל, ומסייעת למיצובה של ישראל כמובילה גלובלית בתנובת החלב. לאחר ביצוע סקר של סביבת מערכות ה-IT, הוחלט להעביר את מרבית התשתיות לעולם וירטואלי מבוסס ארכיטקטורת התשתית המאוחדת HP Converged Infrastructure שמאגדת שרתים, אחסון ותקשורת, עם תשתית התוכנה לווירטואליזציה של VMware.

הפרויקט כלל הטמעת שרתי להב HP ProLiant מבוססי מעבדי x86 הפועלים בסביבת חלונות סרבר (Windows Server); שרתי להב HP Integrity מבוססי מעבדי איטניום של אינטל (Intel), הפועלים בסביבת HP OpenVMS; מתגי תקשורת חיצוניים HP ProCurve; ומערכי אחסון HP StorageWorks EVA6300, עם גיבוי חם בין האחסון באתר הראשי לאתר ה-DR. כל שרת באתר הראשי ובאתר הגיבוי יכול לפעול ללא תלות בשרתים האחרים, כולל אפשרות להפוך בזמן אמת את כיוון שכפול הנתונים, דבר המאפשר רציפות עבודה בכל תרחיש.

יעקב בכר, מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר, אמר כי "המידע הוא אחד הנכסים החשובים ביותר של ענף הבקר בישראל. נתוני חליבה והזרעה ארציים נאספים, נשמרים ומעובדים בשרתי ההתאחדות, ומהם מופקים דו"חות המשמשים את אנשי המקצוע בעבודת הייעול והפיתוח של משק הבקר והחלב הארצי. מכאן נבע הצורך במנגנון גיבוי, שייתן מענה הן לשימור המידע והן להמשכיות העבודה בעת כשל".

HP

אירועים קרובים