תוכן שיווקי

פלטפורמת MaaS360 הראשונה לתמוך ב-iPhone 5

MaaS360, פלטפורמת MDM (ר"ת Mobile Device Management) המובילה בענן, תומכת עם השקתו של iPhone 5 בגרסת מערכת ההפעלה iOs6 כדי לספק יכולות אכיפה על המכשיר החדש

19/09/2012 15:14
Mobility in Cloud

חברת Fiberlink, יצרנית MaaS360 – פלטפורמת MDM המובילה בענן בעלת יכולות MAM (ר"ת Mobile Application Management), הכריזה על תמיכה מלאה במכשיר הדגל החדש של אפל – iPhone5 ובגרסת מערכת ההפעלה החדשה iOs6. מעתה יכולים לקוחות MaaS360 בישראל לבצע ניהול ואכיפת מדיניות ארגונית על כלל היכולות והפונקציות החדשות במכשיר ה-iPhone 5 באמצעות MaaS360.

בהמשך למגמת ההתחדשות וההשקה של מכשירים חדשים לאחרונה, מציעה החברה את כל היכולות באופן מיידי לכלל לקוחותיה וללא תשלום נוסף. פלטפורמת MaaS360, שלאחרונה דורגה במקום הראשון על ידי גרטנר כמובילה בעולם בתחום ה-MDM בענן, הופכת את כל נושא הניהול של ההתקנים הניידים לפשוט ונוח יותר, תוך שמירה על אבטחת מידע וכוללת יכולות מהירות להגיב לשינויים הדחופים שמתרחשים בעולם הניידות, זאת בניגוד לפתרונות MDM אחרים, אשר דורשים עדכוני תוכנה ותחזוקה של שרתים בצורה ידנית.

"מודל הענן של פלטפורמת MaaS360 מאפשר לנו לשמור על עדכניות ולספק יכולת ללקוחותינו להגיב במהירות לשינויים במכשירים ותפקודם, ובכך להבטיח המשכיות עסקית ללא כל הפרעה או עצירה בשל בעיות אבטחת מידע, וזאת בהמשך למסורת שלנו להיות הראשונים שמאמצים מכשירים חדשים ל-MaaS360, כדי לספק את היכולות הנדרשות לארגונים ולעובדיהם", אמר ג'וש למברט, מנהל המוצר הראשי של MaaS360 בחברת FiberLink.

בתאריך ה-27/9/2012 תערוך Fiberlink אירוע און-ליין בו היא תשפוך אור על היכולות החדשות ב-iOs6 וכיצד MaaS360 יכולה לעזור להם לשלוט טוב יותר ביכולות אלו לטובת הארגון. למידע נוסף אודות האירוע ניתן למצוא כאן. כמו כן ניתן לקבל כל מידע נוסף אודות החידושים ב-MaaS360 בישראל על ידי כל  המשווקים המורשים המספקים 30 ימים ללא כל התחייבות לבחינת הפתרון. לפרטים נוספים ניתן לגשת לאתר הנציגות בישראל חברת, מוביליטי אין קלאוד, בכתובת הבאה.

אירועים קרובים