פגישה נשיאותית

הנשיא שמעון פרס נפגש באחרונה עם שלושה מנהלים בכירים ביבמ (IBM): טום רוזמיליה, סגן נשיא יבמ האחראי לאסטרטגיה של החברה ויוזמות המיחשוב העתידיות שלה; לורן סטייטס, מנהלת טכנולוגיות מיחשוב ענן ויוזמות צמיחה בקבוצת האסטרטגיה; וגבי טל, דירקטור ביחידה העסקית לשיתוף פעולה עם מפתחים ביבמ אירופה. רוזמיליה הציג בפני הנשיא את החזון העתידי של יבמ, והדגיש את שיתוף הפעולה ארוך השנים של החברה עם התעשייה הישראלית.

הנשיא פרס עמד על החשיבות הרבה של ההיי-טק למדינת ישראל ועל היכולת של חברות בינלאומיות לסייע ולתרום, במיוחד בתחומים של בריאות וחקר המוח. הוא ציין את החשיבות הרבה שיש לשילוב אוכלוסיות נוספות בתחום ההיי-טק והערך שיש להגדלת מספר הנשים העוסקות במדע, לא רק למען השוויון אלא גם כדי לשמש דוגמה לדור הבא. עוד דיבר הנשיא על החשיבות שיש בקידומה של האוכלוסייה הערבית על ידי שילובה בחברות ההיי-טק. לדברי רוזמיליה, "אנחנו נמצאים כיום בדור השלישי של המיחשוב. מה שהחל במכונות חישוב ואחר כך התפתח למחשבים הניתנים לתכנות – מתקדם עתה והופך למיחשוב קוגניטיבי, המיועד להבין וללמוד קשרים והקשרים לוגיים  בתוך כמויות עצומות של נתונים".

הנשיא החמיא ליבמ, שנכנסה השנה אל המאה השנייה של פעילותה העסקית, ואמר כי "אמנם גילה של יבמ מעל 100 שנה, אך היא נשארה צעירה ומעודכנת".

מימין: לורן סטייטס, מנהלת טכנולוגיות מיחשוב ענן ויוזמות צמיחה בקבוצת האסטרטגיה העולמית של יבמ; טום רוזמיליה, סגן נשיא האחראי על קביעת הכיוונים האסטרטגיים של יבמ ופיתוח יוזמות המיחשוב העתידיות שלה; הנשיא שמעון פרס; וגבי טל – דירקטור ביחידה העסקית לשיתוף פעולה עם מפתחים,  יבמ אירופה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים