אקרוניס רכשה את GroupLogic תמורת כמה מיליוני דולרים

עם הרכישה נכנסת אקרוניס לתחום הגנת המידע בעולם הנייד של ארגוני האנטרפרייז ● עובדיה של GroupLogic יצטרפו לאקרוניס ומנכ"ל החברה, כריס ברודריק, יצטרף להנהלה הבכירה שלה

אקרוניס רכשה את חברת התוכנה GroupLogic. מאחר שאקרוניס היא חברה פרטית, פרטי העסקה לא נמסרו לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו את עלותה הכספית בכמה מיליוני דולרים. אקרוניס מיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

GroupLogic מתמחה בפתרונות אבטחת גישה, שיתוף וסנכרון נתונים, המסייעים לארגונים לשמור על הנתונים הדינמיים שלהם נגישים וזמינים בכל זמן ועל כל פלטפורמה, מרגע יצירת הנתונים ועד איחסונם. החברה נוסדה ב-1988 בארליגטון, וירג'יניה. עם הרכישה, עובדיה יצטרפו לאקרוניס ומנכ"ל החברה, כריס ברודריק, יצטרף להנהלה הבכירה של הרוכשת. מספר הלקוחות הארגוניים של GroupLogic עומד על 7,000 ואילו זה של אקרוניס – על 200 אלף.

החברה הרוכשת עוסקת בפיתוח פתרונות לגיבוי והתאוששות מאסון עבור סביבות IT פיזיות, וירטואליות וסביבות מיחשוב ענן. על לקוחותיה נמנים בנקים, חברות טלקום, משרדי ממשלה, גופי ביטחון וחברות היי-טק. היא פועלת בעזרת כ-20 אלף שותפים ברחבי העולם.

"המנמ"רים חושבים מחדש על שמירת המידע"
לפני כשנה מונה אלכס פינצ'ב, לשעבר בכיר ברד-האט (RedHat), לנשיא ומנכ"ל אקרוניס. זאת, לאחר ששימש כחבר במועצת המנהלים של החברה מאז נובמבר 2010. פינצ'ב, יליד רוסיה וישראלי לשעבר, הוא בוגר ממר"ם ובעל קשרים ענפים עם קהילת המיחשוב בישראל. הוא היה זה שטווה את הקשר בין רד-האט למטריקס לפני שנים, ובאחרונה עשה את אותו הדבר עם אקרוניס.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר פינצ'ב, כי "הרכישה של GroupLogic מהווה חלק משמעותי בחזון שלנו לענות על צרכי שוק חדשים של זמינות, נגישות והגנה על מידע בעידן של גידול במעבר ארגונים למיחשוב נייד, גידול בנפח ובמהירות של יצירת התוכן, צורך בכלי שיתוף מידע וגידול בעלויות האיחסון". לדבריו, "מאז כניסתי לתפקיד זיהיתי שכוחות השוק גורמים למנמ"רים לחשוב מחדש על הגישה שלהם לשמירת המידע. הלקוחות שלנו חווים כעת סביבת IT חדשה ושונה. הגידול ב-Big Data, הצורך ביותר שיתוף והגידול בעבודה בעולם הנייד הכניסו אל הארגונים מכשירים ניידים חדשים ושיטות חדשות לשיתוף מידע ברמת אבטחה נמוכה. מידע ארגוני סודי עוזב את הרשת הארגונית אל הטאבלטים, הטלפונים החכמים או אל הענן הציבורי".

הוא הוסיף, כי "הרכישה של GroupLogic תסייע לנו למצב את עצמנו כגוף המסייע לארגונים בכל הגדלים להבין את היתרונות של ארגונים ניידים, בד בבד עם הקפדה על מידע מאובטח, שמירת התוכן הארגוני והמערכות הארגוניות זמינים ונגישים בכל זמן. תחום המיחשוב הנייד הוא חם, ארגונים נכנסים אליו במהירות ואסור להם לשכוח שיש להגן על המידע גם בסביבה זו".

לדברי לאורה דה-בויס, אנליסטית ב-IDC, "בעידן של ביקוש לאחסון מיטבי, אקרוניס מרחיבה משמעותית את היצע הפתרונות שלה, לפלטפורמה השלישית של האיחסון, המבוססת על שירותי ענן, עובדים ניידים, ארגונים חברתיים ו-Big Data".

"שתי החברות חולקות חזון משותף שגורס שתוכנות בארגון המודרני צריכות להיות קלות לשימוש, תומכות במגוון פלטפורמות והכי חשוב – מצמצמות את העלויות התפעוליות תוך כדי הקטנת הסיכונים", אמר כריס ברודריק, מנכ"ל GroupLogic, שישמש באקרוניס כסגן נשיא בכיר לפתרונות מובייל. לדבריו, "הפתרונות של GroupLogic מספקים אינטגרציה חלקה של מכשירי אפל (Apple) לשרתים הארגוניים".

פוני ארביב, מנהל חטיבת המוצרים במטריקס, אמר ש-"השילוב בין עולם הגנת המידע, הגיבוי והתאוששות מאסון של אקרוניס יחד עם הפתרונות של GroupLogic לסביבת מובייל ו-Big Data מרחיבים את היכולות שלנו בעולם המיחשוב הנייד. הם יוצרים משולש שיאפשר ללקוחות לקבל יישומי מובייל מתקדמים בסביבה מוגנת ומאובטחת. החיבור של GroupLogic עם אפל תואם ומשלים את שיתוף הפעולה שלנו עם אפל בארגונים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים