תחזית: גוגל תעקוף השנה את פייסבוק בפרסום לתצוגה

על פי חברת המחקר eMarketer, גוגל תשוב ותכבוש את הבכורה בשוק עם נתח של 15.5% לעומת פייסבוק, שהנתח שלה יגיע ל-14.5% ● אחריהן ברשימה נמצאות יאהו!, מיקרוסופט ו-AOL ● עלייתה המחודשת של גוגל בשוק הפרסום לתצוגה נובעת בעיקר מהצלחה של הפרסום בווידיאו ביו-טיוב ובהצלחת הפרסום במכשירים ניידים באמצעות רשת AdMob, שנרכשה על ידי גוגל ב-2009

גוגל (Google) עומדת לשוב ולהדיח השנה את פייסבוק (Facebook) מבחינת הכנסות מפרסום לתצוגה, המורכב בעיקר מבאנרים ו-וידיאו, בניגוד למודעות טקסט – כך על פי תחזית של חברת המחקר eMarketer, שמתמחה בפרסום ומדיה דיגיטלית. בכך תבסס גוגל את מעמדה הדומיננטי כחברה המובילה בפרסום באינטרנט.

על פי eMarketer, השנה צפוי הנתח של גוגל להסתכם ב-15.4% מכלל ההכנסות מפרסום לתצוגה, שהם 2.31 מיליארד דולרים, בעוד שהנתח של פייסבוק יעמוד על 14.4%, שהם 2.16 מיליארד.

במקום השלישי בתחזית נמצאת יאהו! (!Yahoo), רביעית מדורגת מיקרוסופט (Microsoft) וחמישית – AOL.

ב-eMarketer מסבירים את עלייתה המחודשת של גוגל בשוק הפרסום לתצוגה בעיקר בהצלחה של הפרסום בווידיאו ביו-טיוב (YouTube) ובהצלחת הפרסום במכשירים ניידים באמצעות רשת AdMob, שנרכשה על ידי גוגל ב-2009.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים