תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מכשירי טאבלט וסמארטפון עם מערכת הפעלה אנדרואיד משתלטים על שוק הפתרונות לאנשי השטח! הנדיקום כבר שם!

20/09/2012 15:33

כמו "אש בשדה קוצים" חדרו מכשירי הטאבלט והסמארטפון בסערה לחיינו וכיום נראה שאי אפשר יותר בלעדיהם. מערכת ההפעלה החדישה אנדרואיד, מבית היוצר של גוגל, פותחת בפני המפתחים בעולם כיוונים, יכולות ותפיסות חדשניות המאפשרים ללקוח לקבל מוצר איכותי, יפה יותר ומהיר יותר מבעבר.

כבר לפני שנתיים חזינו את התעצמותה של מערכת האנדרואיד ככלי פיתוח מוביל, כלי המאפשר לקחת אותנו ואת הלקוחות לחזית הטכנולוגית בעולם העסקי. ההחלטה שקיבלנו בהנדיקום הייתה להעביר את מרכז הכובד לפיתוח בשפת Java  – שהיא השפה המובילה והטבעית לפיתוח באנדרואיד, שפה המאפשרת את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר.

בשנה האחרונה יצאנו עם מערכת מסופונים חדישה, "SmartSale", הכוללת אפשרות לקטלוג תמונות. המערכת שהותקנה עד כה בקרב עשרות חברות זוכה לתגובות נלהבות. לקוחות מדווחים על שיפור משמעותי בחוויית הקניה- מכירה ובעקבותיה עליה במכירות באחוזים ניכרים.

הממשק למנהל "InfoTools"
על פי תפיסתנו, הציר המרכזי בעסק הוא המנהל. פיתחנו ממשק מנהלים ידידותי לשימוש, המהווה כלי ניהולי ממדרגה ראשונה. הכלי מבוסס על ניתוח מידע ישירות מהתוכנה העסקית שלך ולכן, אינו מוגבל למשתמשים בעלי מסופונים. כלומר, גם אם מערך המכירה שלך אינו כולל מסופונים כלל או רק חלק מהסוכנים משתמשים במסופון, עדיין תוכל ליהנות מהיכולות בכל מכשיר (טאבלט/סמארטפון/PC): ניתוח מכירות, יעדים, יומן ביקורים, ניהול משימות, הודעות לסוכנים,הזמנות שסופקו חלקית ועוד ועוד.

מוצרים מובילים:

•    מערכת מסופונים /קטלוג באנדרואיד
•    ניהול מחסן וספירות מלאי
•    תוכנה לטכנאים
•    ממשק למנהלים
•    תוכנת הזמנות ללקוחות

הנדיקום מזמינה אתכם לפיילוט
לקוחות רבים משתתפים בפיילוט ומטמיעים אצלם המערכת. אנו מאפשרים ללקוחותינו פיילוט עד חודש ימים ללא התחייבות. לפרטים נוספים:  072-2405040, אתר הנדיקום

חברת הנדיקום הנה מומחית בפתרונות תוכנה ניידים לשטח, שותפה עסקית של SAP, שיתופי פעולה עם החברות הסלולריות וחברות נוספות המובילות בשוק העסקי. ניתן להתעדכן במידע נוסף בתחום הפתרונות הניידים באתר, בחדשות ומבצעים.

אירועים קרובים