פול אוטליני, מנכ"ל אינטל, יגיע לישראל בנובמבר

בביקורו השלישי בישראל, שיתקיים בסמיכות זמנים לביקור של סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, יפגש אוטליני עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והנשיא שמעון פרס ● מנכ"ל אינטל צפוי לפגוש בכירים במשק הישראלי ובתעשייה, ואף לבקר במרכזי הפיתוח ומפעלי הייצור של החברה בישראל

פול אוטליני, מנכ"ל אינטל (Intel), יגיע לישראל בנובמבר השנה. יהיה זה ביקורו השלישי של אוטליני בישראל: בראשונה הגיע ארצה ב-2004, אז שימש נשיא החברה, ובשנית ב-2007, אז שימש כבר כמנכ"ל. בביקורו הפעם צפוי אוטליני לפגוש את בנימין נתניהו, ראש הממשלה, ואת שמעון פרס, נשיא המדינה.

מנכ"ל אינטל צפוי לפגוש בכירים במשק הישראלי ובתעשייה, וכן חלק מ-7,800 עובדי אינטל ישראל. הוא יבקר באחד מארבעת מרכזי הפיתוח של החברה בארץ – חיפה, יקום, ירושלים, פתח תקווה, ובאחד משני מפעלי הייצור של ענקית השבבים – בקרית גת ובירושלים.

אוטליני הוא המנכ"ל החמישי של אינטל וחבר בדירקטוריון גוגל (Google). הוא נולד וגדל בסן פרנסיסקו כבנו של קצב, עמו עבד בהיותו סטודנט. לאחר סיום לימודי מינהל עסקים הצטרף לאינטל כאנליסט, והתקדם במחלקת השיווק. בשנת 1990 שימש כעוזרו של אנדרו גרוב, ומ-1998 שימש כעוזרו של המנכ"ל קרייג בארט. ב-2000 מונה למנהל תחום המיקרו-מעבדים של אינטל, ב-2002 מונה לנשיא החברה ובמאי 2005 מונה למנכ"ל.

אינטל הודיעה אתמול (ד') על פרישת שון מלוני, סגן נשיא בכיר בחברה. מלוני היה המועמד המוביל להחליף את אוטליני. בעקבות פרישת מלוני, עלה שוב שמו של הישראלי דדי פרלמוטר, אף הוא סגן נשיא בכיר בענקית השבבים, כמועמד למנכ"ל החברה.

אוטליני יגיע ארצה בסמיכות זמנים לביקור של סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft). באלמר צפוי להשתתף במהלך הביקור באירועים של מיקרוסופט ישראל ומרכז המו"פ של הענקית מרדמונד בארץ, וכן להיפגש עם עובדי החברה, בכירי IT ישראליים ובכירים בכלכלה המקומית בכלל. בנוסף, באלמר, לו זה יהיה ביקורו הרביעי בישראל, צפוי להיפגש גם עם נציגי קהילת המפתחים וחברות סטארט-אפ.

אינטל הוקמה בסנטה קלרה, קליפורניה,  בשנת 1968 על ידי גורדון מור ורוברט נויס. ב-1974 הציגה אינטל את המעבד הזעיר הראשון, וכך יצרה את מהפכת המיחשוב ששינתה את העולם. אינטל מעסיקה כיום 95,000 עובדים בעולם כולו, ומספקת לתעשיית המחשבים מוצרי תקשורת ותוכנה, לוחות-אם, וכמובן מיקרו מעבדים. אינטל פועלת בישראל משנת 1974. החברה עוסקת בעיקר בפיתוח וייצור מיקרו מעבדים ומוצרי רשת ותקשורת.

לא התקבלה תגובת אינטל ישראל לידיעה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן

    אם הוא לא מגיע בדי לומר אינטל קונה את נווידיא ובמעבד הבא יש גי פורס אזי כדי שהוא לא יבוא

אירועים קרובים