Software AG תכריז על סדרת מוצרים וגרסאות חדשות בחודש הבא

החברה צפויה להכריז על גרסה משודרגת לסביבת העבודה הוותיקה עם בסיס הנתונים אדאבאס-נטורל, פלטפורמת אינטגרציה ו-SOA המוכרת גם כ-Webmethods וגם כמנוע תהליכים עסקי ● לדברי ד"ר הלג הס, מבכירי החברה, הפלטפורמה כוללת יכולות ניהול בסביבות ובעולמות שעד כה לא קיבלו התייחסות מיוחדת

20/09/2012 17:33

Software AG תכריז על סדרת מוצרים וגרסאות בחודש הבא, בכנס לקוחות ושותפים עסקיים שייערך באורלנדו, ארה"ב.

החברה החליטה על יצירת קו אחיד של מוצרים, פתרונות וגרסאות חדשות. כך, למשל, תכריז Software AG על גרסה משודרגת לסביבת העבודה הוותיקה עם בסיס הנתונים אדאבאס-נטורל (Adabas/Natural), פלטפורמת אינטגרציה ו-SOA המוכרת גם כ-Webmethods וגם כמנוע תהליכים עסקי.

לדברי ד"ר הלג הס, מבכירי החברה, מנוע התהליכים העסקיים (BPM) של Software AG כולל יכולות ניהול בסביבות ובעולמות שעד כה לא קיבלו התייחסות מיוחדת. כך, הגרסה הקרובה, שתוכרז בהמשך השנה, תאפשר ניהול תהליכים עסקיים לא רק במערכות הפנימיות והחיצוניות של הארגון, אלא גם טיפול בעולמות כגון רשתות חברתיות, מיחשוב ענן, טלפונים חכמים ועוד. המדובר בשינוי משמעותי למדי, שכן מנועי התהליכים העסקיים העדיפו להתמקד בליבת העסקים.

בין יתר עשרות המשתתפים והמרצים הרבים יהיה גם אסט סאזר, מנמ"ר  קוקה קולה (Coca Cola). סאזר הוא אחד מאורחי הכבוד והנואמים המרכזיים בכנס. כך, הוא צפוי לשאת דברים בנושאי החדשות שקוקה-קולה מאמצת, וכן להתייחס לנושא המובייל, רשתות חברתיות ומיחשוב ענן – אותם נושאים שמנוע התהליכים העסקיים מכוון אליהם.

עוד ישתתפו ויציגו בכנס דויטשה בנק (Deutsche Bank) וחברת התמרוקים אסתי לאודר (Estee Lauder), שידברו על אינטגרציה ו-SOA, וחברת המחקר נילסן (Nielsen)

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים