אפל מבקשת לאסור על שיווק מוצרים נוספים של סמסונג בארצות הברית ולהגדיל את סכום הפיצויים

החברה הגישה בקשה לבית המשפט לאסור על מכירת כל מוצר של סמסונג שקיים חשד שיש בו משום הפרת זכויות בפטנטים שלה, כולל Galaxy S III ● בסמסונג טוענים מנגד, כי "מניפולציות בחוקי הפטנטים מנוצלות כדי להעניק לחברה מסוימת מונופול על מרובעים עם פינות מעוגלות"

אפל (Apple) ממשיכה לנסות להפיק את המרב מהניצחון המשפטי המזהיר שלה על סמסונג (Samsung): החברה הגישה בקשה לבית המשפט בסן חוזה, שפסק בחודש שעבר לטובתה, להוציא צו שיאסור על שיווק מוצרים נוספים של סמסונג בארצות הברית ולהטיל עליה לשלם לה פיצויים נוספים, בסכום של 707 מיליון דולרים. זאת, בנוסף לפיצויים שכבר נפסקו, שעומדים על 1.05 מיליארד דולרים.

בעקבות הניצחון כבר ביקשה אפל לאסור על שיווק של שורה של מוצרים מתוצרת סמסונג בארצות הברית. כעת מבקשים בחברה להרחיב את הרשימה ולכלול בה כל מוצר של החברה הדרום קוריאנית שייתכן שיש בו משום הפרת זכויות של אפל, ובכלל זה מכשירי הדגל Galaxy S III.

סמסונג, מצידה, מבקשת להורות על משפט חוזר, בטענה שבהנחיות שניתנו למושבעים נפלו טעויות ושראיות מסוימות מחייבות בחינה מחודשת. בחברה טוענים שאם פסק הדין ייוותר על כנו, ייפגעו הצרכנים בארצות הברית, מאחר שהמבחר שיוצע להם יהיה מצומצם יותר והמחירים שהם יידרשו לשלם יהיו גבוהים יותר.

"מצערת העובדה שמניפולציות בחוקי הפטנטים מנוצלות כדי להעניק לחברה מסוימת מונופול על מרובעים עם פינות מעוגלות, או על טכנולוגיה שמדי יום מוכנסים בה שיפורים על ידי סמסונג וחברות נוספות", מסרה סמסונג.

בין החברות מתנהלים משפטים במדינות רבות בעולם וביום ו' האחרון פסק בית משפט בגרמניה, כי סמסונג לא הפרה פטנט של אפל שקשור לצגי מגע. נראה שקיצו של הקרב המשפטי בין שתי החברות עדיין רחוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים