מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטולו: בקרוב נציע יכולות אינטראקטיביות מתקדמות

החברה תשיק כלי חדש שיאפשר למשתמשים לפרסם דעות ועדכונים שקשורים לאירועים שבחדשות באופן ידני ● בנוסף, מתכוונת טוויטר להחליף את מגבלת 140 התווים ב-"תיבות עדכון" שיכללו גם משאלים מקוונים או תוצאות ממשחקי ה-NBA, למשל

סוף לציוץ? טוויטר

טוויטר (Twitter) תציע בקרוב כלי חופשי שיאפשר למשתמשים לבחור ולפרסם הודעות נבחרות – כך הצהיר בסוף השבוע מנכ"ל החברה, דיק קוסטולו. לדבריו, מהלך זה משקף את המחויבות של טוויטר להציע פלטפורמה ניטראלית ואינטראקטיבית במקום להפוך לחברת מדיה. הוא הוסיף, כי טוויטר מתכוונת להחליף בקרוב את מגבלת 140 התווים ב-"תיבות עדכון".

הכלי החדש יאפשר למשתמשים, ובכלל זה עיתונאים, לנהל באופן ידני ולפרסם עדכונים שקשורים לאירועים בחדשות. "כבר זמן רב ידוע שגולשים חולקים את החוויות שלהם לגבי אירועים שמתנהלים בעולם הפיזי בטוויטר", אמר קוסטולו בוועידה של איגוד Online News Association שנערכה בסן פרנסיסקו. לדבריו, "הכלי יאפשר לנהל את העדכונים באירועים כאלה".

קוסטולו הכחיש את הפרסומים על כך שטוויטר מבקשת לפעול בדומה לחברת מדיה מסורתית, שנפוצו לאחר שהחברה הגבילה את הגישה לעדכונים שלא דרך האתר או היישום הרשמי שלה. בעבר ניתן היה לגשת לעדכונים גם באמצעות כלים מצד שלישי, שכללו תפקודים נוספים.

"איננו שואפים להפוך ליעד מדיה", אמר. "אני מאמין גדול בסינדיקציה. חברות שמספקות פלטפורמה שורדות הרבה מעבר לפתרונות נקודתיים ומוצרים נפרדים". את ההחלטה להגביל את הגישה לעדכונים הסביר קוסטלו בכך ש-"הגענו למסקנה שאנחנו משקיעים בשירות משאבים רבים, בעוד שחברות אחרות מרוויחות ממנו מבלי שהן תורמות ערך מוסף".

הוא הוסיף, כי "אנחנו משקיעים את כל המשאבים" כדי למנוע חשבונות מזויפים ולשפר את החוויה בטוויטר. החשבונות המזויפים נוצרים על ידי מפיצים של דואר זבל ומתחזים. בקרוב, הבטיח קוסטולו, יחליפו "תיבות עדכון" את העדכונים המוכרים בני 140 התווים, והן יכללו גם משאלים מקוונים או תוצאות ממשחקי ה-NBA, למשל.

"אנחנו רוצים לעבור לעולם שבו 140 תווים משמשים בסיס לתפקודים נוספים, כמו נתונים בזמן אמת או אפילו יישומים", אמר קוסטולו.

יצוין, כי טוויטר, שעברה בחודש יולי למשרדים חדשים במרכז סן פרנסיסקו, מעסיקה כיום 1,300 עובדים – פי שלושה ממצבת כוח האדם שלה אך לפני שנה וחצי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר סרנגה

    בהמשך לתגובה הנ"ל במאמר זה, שגרירויות המנויים לעיתונות לא יוכלו להשתמש בפטנט הדיגיטלי כאמור היות ודרושים הסדרי אבטחה כבדים ברשת התקשורת האל-חוטית של הטאבלטים ומניעת המצב של תגובות אנשי השגרירות המנויים בפורטלים של העיתונות הדיגיטלית בשונה מ-מפגשי פורומים פנים מול פנים מאורגנים באוניברסיטאות ובמכללות בצורה ציבורית פתוחה נגישה וקולקטיבית כיאה למדינות דמוקרטיות. .. אמיר סרנגה M.B.A מנהל עסקים

  2. אמיר סרנגה

    הפסקת הדפסת עיתון נייר למנויים וחלוקת טאבלטים למנויים קיימים/חדשים עם אפליקציה של עיתון דיגיטלי חינמי יומי וסוף שבוע על ידי מותג המוציא לאור, יוכל להיעזר בשרות של כליי הטוויטר לייצר פלטפורמה ניטראלית ואינטראקטיבית למנויי כתבות העיתון. .. אמיר סרנגה M.B.A מנהל עסקים

אירועים קרובים