דו"ח: בינג מתחזק על חשבון מנוע החיפוש של גוגל

חברת המחקר קומפיט פרסמה, כי בשוק האמריקני - שוק החיפוש העיקרי שבו מתחרות שתי החברות, עלה בינג באוגוסט ל-19.2% מכלל החיפושים לעומת 19% בחודש הקודם, וב-4.2% לעומת חודש אוגוסט ב-2011 ● עוד עולה מהמחקר, כי למרות פריחתם של הטלפונים החכמים והטאבלטים, ירד מספר החיפושים בשנה החולפת בכ-8%

בינג (Bing), מנוע החיפוש של מיקרוסופט (Microsoft), מראה באחרונה סימני התחזקות על חשבון מנוע החיפוש של גוגל (Google), היריבה הגדולה.

על פי חברת המחקר קומפיט (Compete), בשוק האמריקני – שוק החיפוש העיקרי שבו מתחרות שתי החברות, עלה בינג באוגוסט ל-19.2% מכלל החיפושים לעומת 19% בחודש הקודם, וב-4.2% לעומת חודש אוגוסט ב-2011. זאת ועוד, איבד מנוע החיפוש של גוגל 0.3% במונחים של חודש לחודש, ולא פחות מ-2.6% במונחים של שנה לשנה. שאר העלייה של בינג במהלך השנה האחרונה הושגה על חשבון מנוע החיפוש של יאהו! (!Yahoo), שאיבד 1.6% ועומד כעת על 15.1% מהשוק. המנוע של גוגל עדיין מוביל בהפרש ניכר עם 65.7% ממספר החיפושים, אך בינג כבר הפך לגורם שיש לקחת בחשבון לפעולות קידום אתרים (SEO) וכדומה.

תופעה מעניינת נוספת מתגלה כאשר בודקים את מספר החיפושים שבוצעו במהלך השנה האחרונה. כך, מתגלה כי חרף הפריחה של הטלפונים החכמים והטאבלטים, מספר החיפושים ירד מאוגוסט 2011 לאוגוסט 2012 בקצת יותר מ-8% – מ-12,877 מיליון לכדי 11,832 מיליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים