תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Software AG תציג סדרת הכרזות חדשות ומתקדמות בתחום ניהול התהליכים העסקיים הארגוניים

23/09/2012 16:44

בכנס הלקוחות השנתי של Software AG שיתקיים השנה באורלנדו, ארה"ב, מתכננת החברה להציג גרסאות מתקדמות לשניים מהפתרונות המובילים של החברה בתחום ניהול, ייעול והאצת התהליכים העסקיים של הארגון. הגרסאות המדוברות יהיו בתחום ניהול התהליכים העסקיים בעזרת Webmethods – נושא המוכר גם כ-BPMS (ר"ת Business Process Management), הפלטפורמה המובילה והעצמאית לניהול תהליכים עסקיים ולאינטגרציה; בנושא ייעול התהליכים העסקיים בארגון בעזרת ARIS, נושא המוכר גם כ-BPA (ר"ת Business Process Analysis) – הפלטפורמה הראשונה לניתוח נתונים עסקיים; בתחום ה-Big Data (בנושא Terracotta – Big Memory), לאחסון כמויות נתונים אדירות In-Memory; וכן פלטפורמת Adabas – מראשוני מסדי הנתונים שהצליח להגיע לרמת ביצועים מהגבוהות בעולם, יחד עם Natural – שפת הפיתוח המתקדמת, המתחברים יחד לעולמות ניהול התהליכים העסקיים, ה-Cloud והמובייל.

כנס ProcessWorld 2012, שייערך באמצע חודש אוקטובר, מושך אליו משתתפים רבים מכל רחבי העולם וגם מישראל. בכנס צפויים להשתתף מאות נציגים מקרב לקוחות הארגוניים מרחבי העולם. הוא יכיל סדנאות, הרצאות ומפגשים בין לקוחות ואנשי החברה. בין שאר המשתתפים בכנס יהיו שלושה מבכירי החברה, שגם יהיו בין הנואמים הראשיים: מנכ"ל החברה קארל-היינץ שטרייביך (Karl-Heinz Streibich) וכן ה-CTO של החברה, ד"ר וולפארם יוסט (Dr. Wolfram Jost), הנואם השלישי הוא סמנכ"ל השיווק, איבו טוטב. הציפייה שבנאומיהם הם יחשפו את אסטרטגיית מוצרי הדגל של Software AG ומפת הדרכים של החברה לשנים הבאות.

מוקד ההתעניינות של הכנס הן שתי הכרזות על גרסאות חדשניות בתחום התהליכים העסקיים של הארגון. מדובר על פתרונות ה-Business Process Excellence של Software AG: פלטפורמת ניהול התהליכים העסקיים WebMethods 9.0 ופלטפורמת מידול התהליכים העסקיים ARIS 9.0. במהלך הכנס יערכו מספר הדגמות והדרכות של הגרסאות החדשות על מנת שהמשתתפים יוכלו להתרשם מהיכולות המשופרות של הפתרונות, והשפעתם על השגת יעדי הארגון, כמו גם התפתחויות בשוק ה- BPE העולמי והאתגרים שבדרך. בתחילת השנה דורגה פלטפורמת ARIS של  Software AG כמובילת שוק לפתרונות ניתוח התהליכים העסקיים (BPA – ר"ת Business Process Analysis) במסגרת ריבוע הקסם של חברת המחקר גרטנר. אחד המאפיינים המייחדים את החברה בתחום ניהול התהליכים העסקיים הוא העובדה שהיא מספקת פתרון לניהול תהליכים עסקיים (BPM) מקצה לקצה עם עלות הבעלות הכוללת  (TCO)  הנמוכה ביותר וקלות השימוש כולל אינטגרציה של תהליכים המעורבים עם ארכיטקטורת SOA וכן הטמעות בסביבת SAP.

בנוסף להכרזות אלו, יוצגו בכנס פתרונותיה של Software AG בתחום ה-Big-Data – Terracotta, מיחשוב ענן (Cloud) וכן ב-Adabas ו-Natural, ויישומים ניידים (Mobile). פעילות Software AG בישראל מבוצעת דרך חברת הבת SPL, שהיא חלק מקבוצת Software AG ובראשותו של ערן אלראי, ויש לה כ-700 לקוחות ביניהם חברת הביטוח אליהו, צה"ל, כלל ביטוח, שטראוס מים, הטוטו, מכבי שירותי בריאות ועוד.

אירועים קרובים